Mooie Squale gefeliciteerd!
Wat een heerlijke NA! Draag hem in goede gezondheid😀
Grazie mille signori!
Heerlijk. Leuke NA. Geniet ervan.
Heel mooi zo’n militare!
Geniet ervan!
Tja… sommige duikers, zoals deze knapperd, behoeven weinig introductie… foto’s spreken voor zich.
Wat een lekker stoer horloge is dat toch
Zojuist ook nog even de Squale bruin lederen band om de 1521 geslingerd!
Lekker dik en stevig leer, zonder dat het té stug is. Leer en Italianen, altijd al een prima combi geweest. Geeft het horloge gelijk een hele andere look dan op de tropic, wat warmer. Ook gelijk helder: deze ruikt duidelijk niet naar vanille
.
Om de pols zit het zoals verwacht prima. Niet zo lekker als de tropic, maar zeker niet oncomfortabel. Lekker bezig Squale. Enige kleine minpuntje: de gesp is bij deze band brsuhed en niet blasted. Ach, er blijft altijd wat te wensen natuurlijk .
Wordt nog heel wat banden wisselen want denk dat ie het ook goed doet met diverse kleuren nato’s of Erika’s MN Straps!
Leuk topic en eveneens leuke NA! De tropic staat 'm goed!
Veel draagplezier!!!
De kast is inderdaad 41mm, de bezel 42mm. Tevens een bescheiden 48mm lug to lug dus ook voor ons klein bepolsden goed draagbaar idd .
Ik zeg @RickyG6 = de nieuwe Squale brand ambassador!
En de 1521 = de nieuwe SKX!
Heerlijk! I want one!
Thank you! Denk wel dat ik 'm bij Q-Watches ga kopen, inderdaad! Tenzij ik een heel mooie gebruikte tegenkom. Nu eerst 't horlogepotje nog even aanvullen.
Prachtige aanwinst en leuk beschreven. Geniet ervan.
Proficiat, prachtig horloge
Maar op een tropic band het mooiste
Goede keus! Bij Q-Watches een leuke HF-korting gekregen. Maar met jong gebruikt uiteraard ook weinig mis. NA incomming bij @TagEd!
Dank allen
Heel mooi! Geniet ervan!
Van harte met je nieuwe aanwinst en veel draagplezier!
Leuk geschreven topic met erg mooie foto’s van een heerlijk horloge Stiekem wil ik er ook wel eentje