Ik ben een keer per abuis in Duitsland een parkeergarage van een hotel ingereden, waar ik bij de slagboom merkte dat hij niet open ging voor motoren.
Beveiliging gebeld “haben sie nicht gesehen dass sie da nicht rein fahren sollen” was mijn deel. Dus ik keurig vragen of ze de slagboom even konden openen zodat ik kon keren en weer naar boven kon rijden:
Nein nein nein.
OK dan. Uiteindelijk met drie collega’s m’n motor achteruit de helling op geduwd. Teringlijers, die parkeermensen daar.
Heel tof deze Polar Pro maar inderdaad deze had van mij ook wel 2 mm dunner gemogen.
Al heb ik de Pro zelf ook gedragen en de dikte niet als hinderlijk ondervonden, maar als je dan toch met een nieuw model komt dan mag er best een nieuw dunner uurwerk in.
Grand Seiko heeft imho met hun SLGB003 toch ook echt iets bijzonders uitgebracht. Accuraat tot op ±20s per jaar (!), 37mm en een quick adjust in de sluiting. Prachtstuk en het toont dat ze luisteren naar hun fanbase
Jongens, jongens, jongens. Ziet niemand de noviteit!? Dit is een omfloerste samenwerking tussen Omega en GS. Die pusher zijn een artistieke, Japanse vertaling van de foot prints van onze Neil Me dunkt!