Watch2day.nl - Richtenburg Arkadius

Ik ben helemaal niet ‘into’ horloges, laat ik dat vooraf zeggen.

Vandaag zag ik via een andere site dat Watch2day.nl een dagaanbieding heeft.
De ‘Richtenburg Arkadius’ wordt aangeboden van €1420,-, voor €229,95.

Nu kan ik heel weinig informatie vinden over Richtenburg. Weten jullie er iets van?
En wat denken jullie van de site? Is het alleen maar rommel of zit er soms nog wel iets leuks tussen?

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

SuperC Schreef:

Welkom hier :)-D

Houd dit soort sites niet in de gaten dus kan over
de site niets zeggen. Zo ook over het merk, vind
dit model niet echt een topper.

Is dit je eerste voorzichtige stap in de wondere
wereld van horloges?

dit is een niet zo voorzichtige reclamestap (td)

Ik zoek wel een beetje een dergelijke horloge.
Ik hou er wel van als het uurwerk zichtbaar is, een bruinleren bandje heeft en een niet te brede (dikke) rand heeft… Zoals gezegd zeggen merken mij niks…

Het is rotzooi met een gefingeerde hoge ‘adviesprijs’ - dit soort troep kost 30 dollar in China.

de sitenaam is reeds uit de post verwijderd, toch even opgezocht en zag de prijs van 1420 euro :D:D

zelfs voor die 230 euries zijn nog mooiere (en betere) horloges te koop!

Als je wat wilt, ga dan eens in t verkooptopic op dit forum kijken…staat leuk spul genoeg…hier zijn “we” niet van de rotzooi ben ik al achter B)-

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Sorry Thomas, over smaak valt niet te twisten maar wat mij betreft:

Wat een verschrikkelijke horloges voor een belachelijke prijs.

http://www.rotatio.com/Richtenburg:::281.html?language=en

marijn Schreef:

Sorry Thomas, over smaak valt niet te twisten maar
wat mij betreft:

Wat een verschrikkelijke horloges voor een
belachelijke prijs.

http://www.rotatio.com/Richtenburg:::281.html?lang
uage=en

Sommige modellen vind ik er wel grappig uitzien. Maar niet voor die prijs. Voor zo ver ik kan ziet zitten er allemaal goedkope Chinese uurwerken in.

Leuk verhaaltje…
http://www.trustedwatch.com/community/blackwatch/10017/Not-VIP-BuyVIP-and-the-watches-from-Richtenburg

Dank Max!
Dergelijke informatie zocht ik.
Goedkope rommel dus. Die nergens €1420,- heeft opgeleverd, maar er puur voor die prijs staat om later te cashen met dergelijke acties als die van W2day…

(misschien zo gek nog niet om nu juist wel de homepage te noemen om andere potentiele kopers te waarschuwen?!)

Of het “goedkope rommel” is kan ik niet beoordelen, maar de Zwitserse dekmantel is in mijn ogen flinterdun.

Ik zou het iig niet kopen en eerder een Steinhart ofzo aanschaffen.

Ook ik moet eerlijk zeggen dat ik best onder de indruk was over hoe het horloge eruit zag… Maar van de adviezen hier wodt ik niet vrolijk. Kan iemand mij vertellen of dergelijke horloges (die wel een goed uurwerk hebben) te koop zijn voor tot €1.000?
En zo ja, bij welke merken ik moet kijken? Sorry, ik ben helaas ook nog een beginner :wink:

Dank,

Michel

Mooo dat als je nu zoekt op het merk en model, je als 2e hit dit topic vind op Google…

MIchelR Schreef:

Ook ik moet eerlijk zeggen dat ik best onder de
indruk was over hoe het horloge eruit zag… Maar
van de adviezen hier wodt ik niet vrolijk. Kan
iemand mij vertellen of dergelijke horloges (die
wel een goed uurwerk hebben) te koop zijn voor tot
€1.000?
En zo ja, bij welke merken ik moet kijken? Sorry,
ik ben helaas ook nog een beginner :wink:

Dank,

Michel

Voor €1000,- kun je een heel leuk horloge kopen van een topmerk. Dat moet dus geen enkel probleem zijn.

Heren,
Ik heb vroeger heel veel horloges uit China gekocht.
Echt allemaal rommel.
Vorig jaar kocht ik mij een Richtenburg aan een heel voordelige prijs en ik moet zeggen dat ik er wel degelijk tevreden over ben.
Loopt veel beter dan men festina die toch ook wel wat geld heeft gekost.
Wel degelijk een heel groot verschil tegenover de horloges die ik uit China kocht!

Kuch kuch…

Oeps sorry, er kwam wel heel veel stof omhoog…

2 likes

Haha sorry ben nog maar net lid :grinning:

1 like

En we hebben een zoekfunctie die alleen heel ver in het verleden zoekt… :wink:

Goed nieuws. Die Richtenburgs komen ook linea recta uit China, maar kennelijk kunnen zij daar beter inkopen dan jij :stuck_out_tongue_winking_eye: