Watchagain aka Frits

Helaas geen ervaringen met topic, maar een bericht om te laten weten dat Frits, ook wel watchagain, afgelopen zondag is overleden. Aangezien hij een zeer gewaardeerd lid was van ons forum, heb ik van zijn zoon Barry toestemming gekregen dit trieste en verdrietige nieuws te delen. Ik zag hem regelmatig, omdat hij niet heel mobiel was de afgelopen jaren, en zal zijn no nonsense houding en vriendelijke inborst missen.

119 likes

Kende hem niet persoonlijk, maar desalniettemin altijd een triest bericht zo iets…

Sterkte voor zijn nabestaanden

Tsjonge. Triest nieuws. Dank voor het doorgeven Jaap en natuurlijk alle sterkte gewenst aan zijn familie. :candle:

1 like

Zeer droevig nieuws. Veel sterkte!

Damn. Wat een triest bericht :frowning:
Sterkte aan de nabestaanden en vrienden.

Hier op het forum een Omega-man staat me bij i.i.g.

Hè dat is een triest bericht. Actief en gewaardeerd lid. :candle:

RIP en veel sterkte voor nabestaanden en vrienden.

Ik moest meteen aan de Planet Ocean denken!

1 like

Dank je wel voor het doorgeven van dit verdrietige nieuws, veel sterkte voor de familie en vrienden gewenst!

Veel sterkte gewenst aan de familie en vrienden. Erg triest nieuws. :anguished:

Gecondoleerd en veel sterkte voor vrienden en familie.

Oh nee, wat een vreselijk nieuws. Twee jaar geleden een Speedmaster van hem overgenomen die ik bij hem thuis ben gaan afhalen. Uiteindelijk bijna de hele middag op de koffie geweest en (inderdaad no nonsens) over horloges en van alles en nog wat verder gepraat (en natuurlijk zijn Planet Ocean gepast :slightly_smiling_face:). Sterkte en condoleances voor de nabestaanden.

Sterkte voor alle betrokkenen…

Droevig nieuws.
Sterkte voor zijn gezin, familie en vrienden.

Veel sterkte voor de nabestaanden en vrienden. RIP!

Heel veel sterkte voor Familie & Vrienden!

In het verleden meermaals prettig contact gehad met Frits, sterkte aan de nabestaanden.

Wat een een vervelend nieuws, sterkte voor de nabestaanden.

RIP. Gecondoleerd.

Jeetje, dank je wel voor het melden Jaap! Ik ben eind juni nog bij hem over de vloer geweest, ontzettend aardige vent. Goh, sprakenloos…

1 like