Watchagain aka Frits

Ik las zijn bijdragen altijd met veel plezier. Heel veel sterkte voor familie en vrienden in deze moeilijke tijd.

1 like

Dit topic heb ik gemist…ben er via een omweg bij gekomen.

Wat naar!
Een lid waarvan de tijd zijn leven heeft ingehaald…

Heel veel sterkte voor de nabestaanden en allen die dicht bij hem stonden.
Ik hoop dat zijn nieuwe bestemming er één van rust en zaligheid is.

RIP Frits a.k.a. Watchagain

1 like

Gecondoleerd.
RIP Frits :pensive:

2 likes

Bedankt Jaap voor het delen van dit bericht over mijn vader. Iedereen ook bedankt voor jullie condoleance. Ik heb de vele lieve berichten gedeeld met mijn moeder en andere nabestaanden. Blijkt inderdaad dat hij een Omega fan was. Ik heb in zijn collectie gekeken en de Omega PO toegeëigend. Een mooie herinnering aan mijn vader. Mvg, Barry

54 likes

Heel veel sterkte Barry met dit onvoorstelbare verlies, voor iedereen uit zijn directe omgeving.
Koester de herinneringen die jullie aan hem hebben.

1 like

Heel veel sterkte, Barry. Ik heb jouw vader een paar keer mogen ontmoeten…een mooi mens met het hart op de juiste plaats.

Hij zal hier nooit vergeten worden :candle:

3 likes

Veel sterkte gewenst. De Omega PO is het horloge waar ik bij jouw vader meteen aan moest denken. Koester de herinneringen.

2 likes

Gecondoleerd en heel veel sterkte Barry!

1 like

Gecondoleerd. Het medeleven op dit forum is gezien het aantal berichten groot. Je vader was geliefd Barry. Sterkte.

1 like

gecondoleerd en wat veel reacties zeg

1 like

Heel veel sterkte Barry,

Koester de omega en denk aan de mooie herinneringen als je de tijd afleest!

3 likes

Sterkte Barry, en gecondoleerd.

1 like

Condoleances voor familie en vrienden.

1 like

Gecondoleerd en draag deze mooie Omega met trots en herinnering!

2 likes

Gecondoleerd!! :pray:t2:

Hier staat de strip die aan je vader is gewijd:

3 likes

Barry, Gecondoleerd. Jouw vader was een leuk en goed mens. Wens jou en de jouwen heel veel sterkte met het verlies. :four_leaf_clover: :pray:t2:

1 like

Gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst!

Gecondoleerd Barry, veel sterkte de komende tijd.

Wat een naar nieuws! Sterkte voor alle nabestaanden!

Bij toeval (als dat bestaat) nu pas op dit topic gestuit en net het verdrietige nieuws van het het overlijden van Frits gelezen. Hoewel we elkaar helaas nooit echt hebben ontmoet, hadden we toch met enige regelmaat contact via het forum. Naast de gedeelde passie voor horloges bleken we meestal ook op een lijn te zitten qua wereldbeeld. Een mooi mens is begonnen aan een nieuwe reis. Sterkte voor alle familie en vrienden. Ik ga je missen Frits!
afbeelding
(@SuperC Bedankt voor het delen Jaap.)

2 likes