Ik ben ook niet per se tegen perlon, maar ik vind dit niet netjes van ze.
Dit is gewoon ordinair je langliggende zooi doorschuiven.
Is dat niet altijd het doel van die mystery boxes?
Ongetwijfeld, maar iets subtieler had wel gemogen imho. Doe dan iets leuks met daarbij iets van je dode voorraad.
Ook ik ben erin getrapt nou ja…gewoon een mooie aanbieding leek het me. En voor hun een gelegenheid om van de voorraad af te komen.
Vandaag binnen gekomen:
Snel uitpakken: hmmm…wat zit er in dat doosje 🤷
Hmmmm…niet echt mijn ding maar we geven het een kans
Maar meer dan die drie tientjes zou het mij ook niet waard zijn.
Gelukkige verjaardag!
Noteren we deze op je blacklist? Dit grenst gewoon aan oplichterij natuurlijk. Klein bedrag maar toch.
Ze doen hun naam in ieder geval wel eer aan… watchbandit gedrag, 150 euro waarde …
Ik was al not amused, maar had nog een extra nato erbij tov dit setje. Heb er een mailtje aan gewaagd.
Had jij die tool er ook bij zitten?
Ja, die kon ik ook niet volgen, ik bestel een box met bandjes geen tools. Uit de beschrijving zie ik ook duidelijk dat het uit bandjes bestaat. De tool was ook volstrekt nutteloos om m’n huidige band los te maken.
De perlons vind ik nog wel oké, maar deze leren band is echt onacceptabel. De ene kant is gewoon 1.5mm smaller bij de aanzet. Ben benieuwd welke oplossing me geboden wordt, heb een nieuwe gevraagd
Dat is wel heel erg zeg.
Ik had een 20mm box besteld. Zojuist eens opgemeten bleek het 22mm te zijn. Ook maar een mail gestuurd. Ben benieuwd.
Ik kreeg vandaag reactie op mijn mail. Omdat ik 22mm bandjes had gekregen ipv 20mm kreeg ik een code om nieuwe te bestellen. De 22 mm mocht ik houden of terug sturen.
De code werkt (nog) niet op de box dus daar een mailtje voor gestuurd maar dat zal vast goed komen. In ieder geval netjes opgelost.
Ik heb er toch maar een mailtje over gestuurd. En buitengewoon netjes geholpen:
Hi Ed,
Thank you for the picture. I see and I totally understand, that must have been a wrongly packed box and I will ask my colleagues in fulfillment again.
Please let me know what WB Original strap you’d like to have and I’ll make you a voucher for it!
High 5 from Berlin,
Mooie sailcloth uitmogen kiezen en als ik de mail goed interpreteer, komt er nog een setje.
Buitengewoon correct opgelost, moet gezegd worden.
Leuk zeg, zo veel perlon. Die gebruik ik uitsluitend bij het zwembad als er een sleuteltje aanhangt.
Voor ieder wat wils, toch?
Daar herkende ik ze van
benieuwd of het dan ook een verrassing is wat je weer binnen krijgt
Ik moet nog reactie krijgen maar ga wel aansturen op iets nieuws naar keuze want hoef niet nog meer perlon haha. Deze lederen zou ik wel in fatsoenlijke 20mm willen.