Ik heb hetzelfde binnengekregen, alleen andere kleuren. Die labb noomoon band was nog best prijzig.
Ben je er blij mee.
Mijn 20 mm box is onderweg. Ben benieuwd wat daar in zit.
Dat is ook erg netjes.
Je weet bij een Mystery Box dat het een verrassing is wat je krijgt natuurlijk. Soms zit dat mee en soms zit dat niet mee. De mijne vond ik niet meer dan drie tientjes waard maar dat is de gok die je neemt. Ook mooi dat ze het bedrag hebben aangepast. En ook voor hun een mooie gelegenheid om van de voorraad af te komen toch.
Over de klantenservice van Watchbandit niets meer dan goeds. Net zoals de genen hierboven ben ik zeer tevreden met de oplossing.
Het was een hele aangename verrassing
Vertel…
Ook contact gehad met betrokkene, prima eerlijke reactie en het is wmb goed zo, toko staat op de witte lijst nu
Een tegoed bon die een stuk hoger is dan het hele aanschaf bedrag van de box, vanmiddag even wat naar keuze uitzoeken
Ik ga als aanstichter van dit alles ook even mailen, want had altijd een hoge pet op van deze webshop. En ik was niet zo happy met de inhoud van mijn 18mm en 20mm pakketje. Ik hoef echt niet mijn geld terug of zo, maar een persoonlijke reactie zou ik al op prijs stellen. Komt vast goed…
Op de Perlon na best redelijke banden er bij….
update: watchbandit gemaild dat ik enigszins teleurgesteld was in de kwaliteit van de bandjes en de waarde die ze zouden vertegenwoordigen: voucher gekregen ter hoogte van het gehele aankoopbedrag plus gratis shipping bij volgende order.
Vind ik heel netjes van ze!
PS ze hebben de boxes offline hehaald na veel negatieve reacties
Ik heb exact dezelfde reactie gehad incl. Bon ter waarde van aankoopbedrag van ( in mijn geval) de 2 boxen + gratis verzending.
Kan jij uit de hele collectie kiezen met die bon?
Vraag me af hoeveel mensen het best oke vonden en nav dit draadje geklaagd hebben voor graties credit
Boefjes.
Ja, heb uitgebreid rond gekeken en van alles in mijn ‘’tas’’ gehad (en weer verwijderd) voordat ik mijn keuzes omgezet heb in een bestelling.
Just curieus: heb je een andere ervaring ?
Brrrr dat zit pas echt in mijn allergie
Ik heb ze net ook geschreven over mijn teleurstelling. Ben benieuwd naar de reactie.
Ja waardeloos, meteen weggegooid.
Ik heb 2 NATOs gekozen die zijn onderweg.