En wat te denken van de nieuwe Panerai modellen, een hoop daarvan zijn limited, tussen de 200 en 1000 stuks. Thats it. Maar die nieuwe Lunna is
Vind het jammer dat ze die eSteel op de dial zetten bij die nieuwe luminors. Ik zou er op zich wel warm voor kunnen lopen, maar niet met die melding. Beetje zoals met de Venti.
Wat een staaltje perfectie! Als ik het kon bemachtigen was die olijf Nautilus mn eerste horloge van de nieuwe drop 2021.
Verhaal is dat deze helemaal van gerecyceld materiaal is, op hun site zien ze er iets anders uit dan gisteren
Wat vinden we van de nieuwe breitling premiers? overgens buiten de W&W drop!
Zelf alleen fan van de Roze goud B25, Staal B15 en enigsinds de DEUS
Dus er wordt nog meer gepresenteerd deze week?
Rechts boven en links onder vind ik schitterend.
Nee drop was gisteren wat ik probeer te zeggen is dat ze niet mee doen aan W&W
Mooi spul.
Jammer van het imago
Maak je geen zorgen. Hier ga je geen autoverkoper mee om de pols zien.
Ik begrijp het concept. Meer zelfs, ik vind dat een leuk en lovenswaardig idee. Maar voor mij hoefde dat niet op de dial. Die anderskleurige kroon zegt het al op zich, of je zet het op die kroonbeschermer.
Nu goed, die dingen gaan snel verkocht geraken, dus het zal wel aan mij liggen
Ik vind de stalen met zalm plaat erg mooi, dit omdat hij wel erg is geïnspireerd op mijn grail watch.
De Breitling is met 42mm en 15mm dikte wel erg aan de maat.
Te groot, te dik en afgekapte cijfers.
Tot nu toe allemaal erg tegenvallend, had meer verwacht.
IWC en Breitling hebben mijns inziens tot nu toe nog de mooiste releases…
Voor de rest is het een beetje ‘Watches and disappointment’
Zenith vrijdag. Komt goed
Ben benieuwd wat er nog meer komt van Zenith. Laatst al de Chronomaster / Daytona aangekondigd. Dat was al een aardige topper.
Helemaal mee eens. Vooral Rolex en Tudor vind ik echt een deceptie. Beschamend haast om dit te presenteren. Doe dan gewoon niet mee.
Die reverso van JLC vind ik wel heel gaaf. Ik zie dat echter meer als een demonstratie van hun vakmanschap dan als een echt serieus horloge dat voor de (iets meer dan) modaal verdienende man te bereiken is. Desalniettemin heel bijzonder.
Zelfde geldt voor mij een beetje voor die VC’s en de A. Lange. Dat zijn horloges die helaas alleen voor de extreem rijken onder ons zijn weggelegd. Hoewel ik niet mag klagen, kan ik mijzelf daar helaas niet toe rekenen.
IWC wel leuk, maar niet heel bijzonder.
Nieuwe Patek met groene plaat vind ik mooi maar helaas totaal onbereikbaar of onverkrijgbaar.
Ik heb mijn zinnen dit jaar gezet op een nieuwe Omega Seamaster 300. Was benieuwd of er nog iets gepresenteerd zou worden wat mij totaal aan het twijfelen zou brengen. Tot nu toe helemaal niks. Ben wel benieuwd of Zenith nog met iets moois komt. Daar ben ik toch wel fan van.
Met de “oude” vouwsluiting?