Tja, ik weet niet… Voor mij is het een beetje een tegenvaller. Op zich een stoer ding en mooie techniek, maar te groot en te duur. Niet echt waar ik op zat te wachten…
Ik zal hem in ieder geval niet kopen.
Zenith heeft haar kruit al een beetje verschoten de afgelopen tijd met alleen maar mooie releases. Af en toe komen ze met zo’n klatser als dit. Ze doen maar. Kijken we gewoon effe de andere kant op als ze met zo’n joekel aan komen zetten.
Erg bijzondere kleuren gebruikt H. Moser & Cie. vaak. Door al het geweld was deze release tijdens Watches and Wonders eigenlijk aan me voorbij gegaan. Nog nooit zoiets gezien…
Yes, ik mag samen met mijn moeder live aanwezing zijn op een dag in Geneve. Ik heb kaarten gekregen via een merk om van dichtbij de horloges en presentaties te kunnen aanschouwen. Voel me net een klein kind
ik heb via het merk kaarten gekregen- zo moeten nog komen…dacht ook dat het alleen online zou zijn echter wrs dan op invitatie Ben wel heel nieuwsgierig…ook wel hoe je gekleed en zo moet gaan…de salesdirector zei: ’ Come as you are’ like the famous band