Watches and wonders 2021

1 like

Ik gok ook van niet :sweat_smile:

7 likes

Heel gaaf! Komt op rubber, staan en velcro :ok_hand:
Case size heb ik even gemist.

1 like

Geen nieuwe 38mm El Primero. Grrrr.

2 likes

Stoer ding!!

Dat dus…

1 like

hoe groot is dat ding? die moderne Defies zijn al niet echt klein, maar dit is echt een klatser, zo te zien

45 mm

Movement: El Primero 9004 automatic, frequency 36,000 VpH (5 Hz), 50 hours power reserve
Functions: Hours and minutes in the center. Small seconds at 9 o’clock. 1/100th of a second Chronograph: Central chronograph hand that makes one turn each second, 30-minute counter at 3 o’clock, 60-second counter at 6 o’clock, Chronograph power-reserve indication at 12 o’clock.
Case: 45mm
Straps: Titanium bracelet, rubber, and Velcro
Price: $18,000 for titanium, and $22,000 for titanium with rose gold

3 likes

nu snap ik waarom hij Extreme heet

Kólere, extreem prijsje.

Die IWC 41 zou ik een keer moeten passen. Die lugs zien er erg lang uit. Wel leuk dat het er is, een 43 is altijd te groot voor me.

Die Tudor panda’s vind ik ook mooi, maar ik vind Tudor’s in het echt altijd zo dik. Vooral bij die Blak Bay’s viel me dat tegen toen.

Tja, ik weet niet… Voor mij is het een beetje een tegenvaller. Op zich een stoer ding en mooie techniek, maar te groot en te duur. Niet echt waar ik op zat te wachten…
Ik zal hem in ieder geval niet kopen.

2 likes

Ja precies dat.

1 like

Helemaal mee eens, teleurstelling dat ze weer met een groter en duurder apparaat komen, alsof Nataf terug is…

Wat een formaat en prijs. :grimacing:

Zenith heeft haar kruit al een beetje verschoten de afgelopen tijd met alleen maar mooie releases. Af en toe komen ze met zo’n klatser als dit. Ze doen maar. Kijken we gewoon effe de andere kant op als ze met zo’n joekel aan komen zetten.

Ik hoop nog op een chronomaster classic van 42mm. Die mist nu in de collectie.

Wow, wat een gaaf horloge die JLC Reverso Hybris Mechanica! Pittig prijskaartje, helaas…

Erg bijzondere kleuren gebruikt H. Moser & Cie. vaak. Door al het geweld was deze release tijdens Watches and Wonders eigenlijk aan me voorbij gegaan. Nog nooit zoiets gezien…

2 likes