Watches and wonders 2021

Ik vind dit wel erg lekker hoor :sunglasses::ok_hand:

8 likes

Weet je wat eigenlijk een van de mooiste releases zijn…
De nieuwe releases van Nomos.

Potverdikke wat mooi! Helaas raken deze compleet ondergesneeuwd door al het andere geweld.

13 likes

Die Tudor Black Bay Chrono is ook wel echt lekker ja. Die staat ook op mijn wishlist.

1 like

De IWC met een nieuw speciaal easy change systeem voor de bandjes, grappig. Dat had ik niet verwacht.

1 like

Is een mening. Voor mij is de nieuwe 36mm Explorer een van de betere modellen uit de Rolex geschiedenis.
Heeft Tudor in mijn ogen weer wat retro meuk opgedoft en Breitling kwam met lomp grote Patek hommage’s.

afbeelding

Helemaal met je eens. Die historic lijn is erg gaaf. :ok_hand:

Iets zegt me dat ze dit jaar nog een konijn uit de hoge hoed toveren, dit is toch hopelijk niet het horloge om het 50-jarig bestaan van de Explorer II mee te markeren…

3 likes

Is inderdaad ook wat Adrian van Bark and Jack zei in zijn review. Ik hoop dat jullie gelijk krijgen! :ok_hand:

4 likes

Die teaser op de website en social media enzo die hier ook in wel 4 verschillende topics werd gedeeld… Je zag nèt een klein stukje, genoeg om te kunnen raden dat het om de nieuwe Explorer 2 zou gaan. Iedereen druk speculeren en benieuwd. En wat doen ze… Gewoon precies hetzelfde horloge met een aantal heel kleine details gewijzigd! Ik heb echt lang moeten zoeken. :joy: Het lijkt bijna een 1 april grap!

9 likes

Ik heb hier thuis ook weleens een puzzel opnieuw ingepakt en aan mijn dochter gegeven. Daar was ze superblij mee. Ze was 3, dat maakte het wel iets makkelijker.

4 likes

Blijkbaar is dit ook de door Rolex veronderstelde ‘mentale toestand’ van de doelgroep?

Met wat glimmertjes erbij voor ‘de vriendin van’ in de vorm van een 36mm TT explorer 1.

2 likes

I love that. Men moet goed gelachen hebben daar bij Rolex :smile:

voor het grootste gedeelte wel idd, de release van de BB58 met gouden kast en groene bezel is wel ziek, alleen beetje duur. En de bb36 met zilveren wijzerplaat is wel gaaf. Verder niet veel vernieuwends of spannends

en niet te vergeten de chronograaf die Tudor heeft uitgebracht in verschillende configuraties :sweat_smile:

Interessant artikel! Vooral dat verhaal van die 3 maanfases gecombineerd was leuk om te lezen. Totaal onbereikbaar, maar dit soort “tour-de-force” helpt uiteindelijk de horlogewereld vooruit

1 like

Zeker, geweldig vakmanschap. Bijna onvoorstelbaar.

Als ik toevallig een paar olievelden in mijn achtertuin had gehad, zou ik dit zeker proberen te kopen. :sweat_smile:

1 like

Best een paar aardige dingen gezien , IWC 41mm fliegerchrono in blauw… maar ja heb al een zwarte 3717…

Die chrono’s van Tudor… NICE…maar deze panda en reverse panda wijzerplaten zijn bij meer merken te vinden… en heb m’n eigen projectje de Aramar Long Beach al als panda…

Waarom die Breitling rattrapante niet in 40mm?

Kortom niks waar ik heel wild van word en moet hebben… maar eens rustig verder rondkijken dit jaar.

3 likes

Waar denken jullie dat Zenith mee gaat komen?
Gaan ze eindelijk richting <40mm met hun super coole Defy serie? Ik gok van niet.

https://www.instagram.com/p/CNZkq6kDx-J/?utm_source=ig_web_copy_link

4 likes

Er wordt nu een filmpje afgespeeld op de website van Zenith. Ik ben benieuwd!