Vind ik ook een heel gaaf ding! Verbaas me erover dat niemand de vergelijking met 70’s Constellations maakt.
Ja dat zou je zeggen met een diameter van 35mm en l2l van 41mm, maar als je hem op de pols van @rjbroer ziet valt dat erg mee zo lijkt het.
Vind ik ook een heel gaaf ding! Verbaas me erover dat niemand de vergelijking met 70’s Constellations maakt.
Ja dat zou je zeggen met een diameter van 35mm en l2l van 41mm, maar als je hem op de pols van @rjbroer ziet valt dat erg mee zo lijkt het.
Heel tof, alleen die vlinder clasp sluiting haalt voor mij alles onderuit. Die ‘fout’ heeft Squale ook ooit gemaakt en daarna snel geüpgrade.
Ik vind de Oris🤍 en de BB54💙 echt topreleases.
Maar ik heb dan ook kippepolsen ![]()
Zag ‘m net voorbij komen op insta in wat live beelden maar deed me direct een stuk minder ![]()
Klopt.
Nou ja, het is de manier waarop. Ik vind ook niet ieder merk even leuk. Maar dan ga ik dat niet opzoeken en er vervolgens opmerkingen bijplaatsen in de sfeer van
Dat is gewoon denigrerend, laatdunkend en onnodig. Dat snap jij ook.
En verder heb ik nog best een paar doelen in mijn leven. Maar ik kan je garanderen dat geen daarvan is
![]()
En ik weet vrij zeker dat niemand hierin geïnteresseerd is, inclusief het merk TAG Heuer zelf. Dus, tja…

Ik vind dit echt slecht, alsof AI over de Tudor collectie is gegaan en een Cali plaat er uit gegooid heeft…
Ten eerste is het een blauwe wijzerplaat. Donkerblauw naar zwart neigend. Ten tweede heb ik nog nooit in mijn leven de listprijs betaald voor welk horloge dan ook.
En ik ben niet van plan daar mee te beginnen ook.
Ach, een mens moet af en toe toch eens kunnen plagen. ![]()
Hangt van de grootte van de wijzerplaat af, ik zou hier inderdaad moeten passen, want dit lijkt me een aanwezige kast en bezel te hebben met een wat kleinere wijzerplaat, en dan wordt het klein van stuk. Het kan verkeren.
Lijkt me überhaubt sterk dat ze er zoveel (verwachten te) maken. Dit soort horloges wordt niet gemaakt voor de massa. Dat werkt bij andere merken hetzelfde.
Het is vrij normaal voor premium merken om een paar van deze
modellen
Idd straalt dat positief af op
Maar daarnaast is dit soort modellen een mooie kans voor een merk om te blijven experimenteren en innoveren en dus technisch mooie stappen te maken. Dit zie je (ook) bij TAG Heuer de laatste jaren heel sterk.
Ik vind trouwens sowieso een
Bij concurrenten als Omega of Breitling betaal ik meer. ![]()
Hier wordt ik heel gelukkig van. Mijn portemonnee waarschijnlijk minder ![]()
Ik heb daar, als fan van het merk Grand Seiko, maar één woord voor:
Gadverdamme. Of nou ja, misschien gewoon ook wel bah, yuck, of zelfs yikes.
Diezelfde pad printed skere rotwijzerplaat die ook in de quartz Dumont ligt? Ze moesten zich schamen. Pak dan tenminste nog de skere pad printed dial uit een Santos de Cartier, die zijn strakker en hebben een minder skeer font.
Zoals Andrew Morgan al zei: Surely this will make it thinner then? Nope. Well, then it makes it cheaper? Nope. Oh well. Leuk dat ze het doen verder, maar dat ze het in een vierkante tegelsteen van 30K prakken vind ik ook wat jammer. Ik ben bevooroordeeld, omdat ik de Monaco al jaren echt heel, heel erg lelijk vind.
Versta me niet verkeerd, TAG Heuer heeft op z’n tijd super coole dingen gedaan met chronograaf uurwerken.
Jouw Glassbox is aanzienlijk toffer, beter van proportie, en gewoon cooler.
10.000 Euro ballen. Tja. Het is wat het is. Ik denk dat ik wacht tot ik er eentje voor rond de zeven tegen kom, en misschien slachtoffer ik nog wel een Cartier om het te doen. ![]()
Dat is correct. Dat ding heet ook met recht de Super Freak. She’s a very kinky girl, the kind you don’t take home to mother.
Die LexorLexorLexor wijzerplaat die epileptische aanvallen veroorzaakt voor wie er meer dan drie seconden naar kijkt is gewoon te stompzinnig om überhaupt te bespreken. Waar ik de Celebration dial nog cool vond hebben we het hier gewoon over twee ballen van de marketing bij Rolex die na een avond drinken en vier gram coke dachten dat dit de volgende natuurlijke stap zou zijn.
Allemachtig.
Dit is voor mij toch wel de mooiste release.
35mm lijkt klein, maar volgens mij heeft die wel redelijke wrist presence. Het enige puntje zou misschien 17mm straps zijn.
Heel erg mooi deze. Ik ga deze zeker een keer passen bij de lokale juwelier.
toch al paar lekkere dingen gezien:
Ftfy
auwch, weer een droom aan digelen.
Ik ben er het type persoon om de LUC te de dragen
Maar wat een fraai horloge ![]()