Vind de nieuwe Rolexen een serieuze teleurstelling. Die OP met een gouden randje en het logo van de Airking snap ik al helemaal niet. Zal wel aan mij liggen.
Ik wil deze wel ![]()
Misschien zijn de verwachtingen wel te hoog gespannen bij Rolex. Vaak aan de vooravond van Watch and Wonders wordt de veranderingsdruk opgevoerd maar daarna meer van hetzelfde. Maar waarom deze succesformule veranderen?
Compleet onzinding idd😂 maarja. Rolexboys worden er sowieso wel blij van
Ik ben er bang van. Zelfde zie je bij tortue en Tortue monopoussoir. Het verschil kwaliteit van wijzers en wijzerplaat tussen de CPCP-generatie en deze nieuwe modellen is echt armzalig. Ik blijf me verbazen dat merken ‘verleren’ hoe ze kwaliteit en verfijning moeten maken. Maar misschien ben ik naïef dat ik denk dat het op dit soort prestigemodellen geen keuze kan zijn
Oprecht benieuwd wat je erin aanspreekt. Jouw pistachio is een mooie zachte kleur maar toch sprekend. Dit ding is schreeuwend druk en beetje kinderlijk. De tekst en markers ‘passen’ ook niet op het horloge.
Hij was leuk geweest zonder tekst of markers op de dial. Alleen het kroontje op 12. Dat zou zó niet des Rolex zijn, maar wel herkenbaar.
Niet vals spelen hé… ![]()
GS zegt: “the color of deepest indigo, known as katsuiro, the product of developments in indigo dyeing techniques in Japan”
AI zegt: " Indigo is een diep blauw-paarse kleur. Het zit qua tint tussen blauw en violet (paars) in.
Je kunt het je voorstellen als:
- donkerder dan gewoon blauw
- met een lichte paarse/warme ondertoon"
![]()
Toch kwam ik deze comment tegen.
![]()
Wat is er gebeurd, Chris? Dat wil ik wel 'ns weten!
Dankjewel! Dat vind ik lief!
![]()
Om het nog makkelijker te maken: Indigo is de kleur van een spijkerbroek ![]()
Wel ik zag onlangs de nieuwe Swatch Pollock-iets en vond dat ook erg leuk. Schreeuwerige veelkleurigheid heeft iets. Ik denk ook aan de BMW art cars, het is sowieso wat artsy deze plaat. Natuurlijk niet gada
Ik vind deze dial een stukje leuker dan die vorige ‘celebrations’ met die bollen uit 2023.
Maar een allemansvriend zal ie niet worden ![]()
Ik vind jouw OP veel mooier en interessanter. Ik ben ook groot liefhebber van de OG groene OP in 34mm. Jammer dat die relatief duur zijn geworden.
Ik heb niets met het merk en 44mm is mij te groot, maar ik vind dit tof. Dit is hoe een Panerai hoort te zijn in mijn ogen. Lekker verweerd, stoer, 8 dagen power reserve, 300m WR, niet te dik.
Ja ik ben er nog steeds zeer blij mee!
Die eerste gekleurde versie in geel blijft ook de max ![]()
Kan het ook wel waarderen. Zou hem nooit kopen (past totaal niet bij mij), maar dit ziet er toch wel leuk uit.
Word ik niet warm of koud van, te veel goud en opzichtig ![]()
Valt best mee. Op mijn getinte huid, steekt rose goud niet zo sterk af tov een blanke pols.
Geen idee of ik die zaterdag of zondag vast kan pakken, maar als hij goed zichtbaar is zal ik eens filmen.
Echt he, daar ga je toch niet mee lopen
. Maar er zijn erbij die dat wel doen ![]()