WATCHES AND WONDERS - Tudor

Kunnen ze beter voorbeeld nemen aand norqain, die haalde ff jean-Claude biver binnen

1 like

Of gewoon lekker zo doorgaan en niet van die wijsneuzen binnenhalen a tarief.
Blijft Tudor Tudor en gaan we voor malle fratsen wel naar een merk dat e gewenste malle frats wel heeft…

3 likes

Dat is toch die van Hublot? (jaja, en eerder Blancpain bla blabla).
Cool dat ie bij Norquain zit en niet bij Tudor :rofl: :rofl: :rofl:

2 likes

Whut!?

Eigen varianten icm de pro?

Ik snap niet wat je zegt… De po1 was er al als prototype en de bb pro is een rip of van de rolex 1655.

3 likes

Door het geld wat ze verdienen aan een homage als de BB Pro, ontstaat er financieel ruimte om projecten zoals de P01 ook uit te brengen.

2 likes

Oh zo.

Nou wees maar niet bevreesd over de middelen die tudor tot zijn beschikking heeft hoor.

De po1 is gewoon geflopt.

3 likes

Een like. Voor de moeite. :grin:

1 like

Ze zijn toch allang los geweekt als merk :woman_facepalming:

Je zegt het zelf. Decennia terug. Om precies te zijn 1994. Toen stond het er voor het laatst op.

30 jaar geleden.

3 likes

Goed lezen Brick. Ik reageer op fate die stelt dat alles nog ‘One love’ is bij de Stichting, terwijl mijn case in point is dat de merken allang losgekoppeld zijn.

Hoe dan ook, probeer hier geen discussie te winnen ofzo. Het merk kan me verder aan m’n reet roesten. Als ze mooi horloge uitbrengen dan koop ik die, en als ik ze niet mooi vind koop ik ze niet.

4 likes

Heel verstandig. Zo zitten de meeste in de wedstrijd. :joy::sunglasses:

3 likes

Hierbij een leuk artikel met voorspellingen waar Tudor mee zal komen

4 likes

I asked the Hodinkee editors to offer up a sort of blended wish-prediction for what they’d like to see from Tudor

1 like

11 likes

Ik hoef geen malle fratsen a hublot en Richard mille bij tudor, alleen ik denk dat het terug grijpen naar de Rolex pot een keer op is. En wat moet je dan? Zou graag meer balans zien tussen het gebruik van oude inspiratie en vernieuwing. Dan zouden ze in mij ogen meer eer aan doen aan de uitspraak Born to dare. Maar dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen :joy::raising_hand_woman:t2:

en waar ze mee aankomen zien we maandag wel :grimacing:

2 likes

Rolex van 2 jaar geleden kopiëren ipv 60.

2 likes

Zo’n Black Bay 36 in het bronze is wel gaaf.

2 likes

Mijn Pro is 200m WRR, welke Explorer kan dat zeggen? :wink:
Maar goed. verder zien we het wel idd. Zal me ook eigenlijk, ik heb mijn vis al uit de Tudor-vijver gehengeld,

3 likes

Saai?

11 likes

https://www.tudorwatch.com/nl/nieuwe-horloges

Ze staan online

6 likes

Tudor Black bay met jubilee !

2 likes