Die BB54 is echt perfect voor de kleinere pols! En een hele nette prijs ook nog eens.
Ben benieuwd naar de beschikbaarheid, dat zal wel een dingetje worden.
Die BB54 is echt perfect voor de kleinere pols! En een hele nette prijs ook nog eens.
Ben benieuwd naar de beschikbaarheid, dat zal wel een dingetje worden.
Niet heel schokkend allemaal wat mij betreft. De bb54 zal ik echt om de pols moeten zien vwb formaat.
De polar dial had ik liever op de BBpro gezien dan op de gmt en de rode bezel en jubilee op de bb58 ipv 41.
Jubilee op de steel bezel bb32/36/39/41 wel erg fijn maar de prijzen zijn hier wel heel stijl omhoog gegaan.
Ja deze lijkt speciaal voor mij gemaakt, haha. Echt precies wat ik al jaren wil. Heb nu een Aquastar Deepstar II met dezelfde maat en die is bijna perfect. Dit zou de perfectionering zijn, met t-fit clash enzo. Meteen naar Ace gemaild vanochtend. Vrees ook dat het even wachten wordt.
Na de geruchten had ik hier wat meer van verwacht. Hij doet mij een beetje blotekonterig aan. Deze mist kracht in de vormgeving wat mij betreft.
de jubilee banden op de blackbays zijn wel vet
Tudor wil gewoon de show niet stelen van haar grotere broer.
Grote klappers komen einde van 't jaar wel vermoedelijk.
Jubilee op de BB36 ook nu. En nieuw uurwerk geen ETA meer.
Ik vind de BB54 het interessantste, alleen hij moet even in blauw uitkomen. Ik wil geen zwart/gilt.
Ben benieuwd of het metas stempel en de nieuwe banden gaan helpen voor dit model. Kan niets op de site vinden over de dikte waar iedereen altijd over klaagt met hun vrouwen polsjes
Ja voor mij ook indd. Beschikbaarheid gaat wss wel een ding worden, mss wel ff een jaartje wachten.
Heb me vorig jaar eind augustus aangemeld voor de Pelagos 39, en toen had Ace het over ‘8 maanden of meer’, Wat ongeveer in april (of dus later) zou zijn, dus nu zo’n beetje.
Maar goed, heb me vanochtend aangemeld voor de 54 en me afgemeld voor de 39, haha. Nu hopen dat het niet weer zo lang duurt. Maar ach, damn kan ik nog even geld bij elkaar sparen
PS: Tudor heeft natuurlijk wel net een nieuwe fabriek geopend, dus wellicht gaat de productie dan ook wat omhoog?
Ja deze vind ik ook erg geslaagd…mn op de jubilee band.
Ik ben benieuwd naar de reviews van de bb36. Op het eerste gezicht erg leuk op jubilee met easy ajustment. Secondewijzer ook wat veranderd en geen uitstekende kroon meer. Inhouse uurwerk interesseert mij persoonlijk wat minder, stel je voor dat je na roulatie het horloge weer eens op tijd moet zetten Gilt dial ook leuk, net even anders maar prefereer vooralsnog het klinisch wit op “mat” zwarte plaat. De nieuwe wijzerplaten hebben een lichte sunburst wat het horloge vermoed ik, ook wat meer dressy maakt. Prijsverschil met de huidige variant is aanzienlijk, slim om hetzelfde trucje van ETA naar inhouse uurwerk weer toe te passen.
Vind het vooral interessant om te zien dat ze hier een kleinere kroon en andere bezel met knurling op hebben gezet voor meer een tool look
Viel mij sowieso op dat de BB58, BB41 en BB54 allemaal verschillende knurling hebben op de bezels
Deze is zeker tof. Kleine wijzigingen maken er een heel ander horloge van.
Verbaast me eigenlijk dat ze het nu pas doen. Is de dikte onveranderd?
De kroon is wel een slimme wijziging. Ik vond het persoonlijk wel mooi, maar je ziet toch vaak ‘kroon niet ingedrukt?’.