Watches & Wheels goes Christiaan van der Klaauw

Ik heb hem daarna weer schoon gelikt dus niks aan de hand💪

10 likes

:joy:

1 like

Bedankt dat ik op het laatste moment meekon. Ik heb een fantastische dag gehad

4 likes

Dank voor deze leuke dag, volgende ben ik er zeker bij💪

Toevallig had ik @Schoen van de week nog gebeld om te vragen en vooral te leren van zijn humor. Veel bruikbare tips gekregen die dus positief hebben uitgepakt. Hoop dat schoen trots op me is.

9 likes

Mooie auto had je bij je ray, beviel dat zo een beetje ???

:joy:

3 likes

Laatste keer deze mee volgende keer de AMG maar dat weet jij ook

3 likes

I know, maar ik moest het gewoon even vragen !!
Maar die 400 PK zijn dus niet helemaal uit de verf gekomen op de mooie friese binnenwegen ?

/me runs

3 likes

Klinkt als een zeer geslaagde dag!

2 likes

Was een geweldige dag. Erg genoten. Tot een volgende keer allemaal

2 likes

Ziet er weer top uit hoor! Mooi geregeld weer! :smiley:
Hoop er de volgende keer bij te kunnen zijn!

2 likes

Ziet er uit als een fantastische dag. Ik zal ook is een fatsoenlijke auto kopen zodat ik een keer mee kan :innocent:

2 likes

Weer mooi om te zien en zeker niet alleen de horloges :grin:.

Passies delen is altijd leuk!

2 likes

Het gaat niet om de auto. Het gaat om de gezelligheid. Dus de volgende keer zeker mee gaan!

6 likes

Ziet er weer top uit. Hulde naar de organisatie, en hopen dat ik er volgende keer ook bij kan zijn :+1:t2:

2 likes

Echt weer een top dag mannen! Ook bedankt voor de mentale support tijdens het vissen naar mijn zonnebril.
Leuk detail dat @anon48992708EV mij achterna gerend kwam, omdat ik zijn Daytona nog om te pols had.


:rofl: :rofl: moet kunnen, beetje vissen met een Daytona toch @ray1981 :kissing_heart:

21 likes

Wat leuk om te lezen dat jullie in Franeker bij het Planetarium zijn geweest, ik kom daar met regelmaat.

Leuk verhaal! Mooie foto’s.

5 likes

Dank voor het leuke verslag. Jullie hebben er zichtbaar van genoten. Leuk om te lezen en de foto’s te aanschouwen. Maakt een tikkeltje jaloers :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Mooi dat de Watches & Wheels dag goed is verlopen en de IWC bril is opgevist. Leuk verslag om te lezen. M’n mint groene Fiat 500 kan jullie helaas niet bijhouden😅.

4 likes

Leuk om te lezen mannen. Mooi dat het weer een geslaagde editie was!

2 likes

Tsja, daar doe ik de volgende keer heel graag aan mee, en mijn oude Porsche ook!
In een ver verleden ook wel zo iets georganiseerd, en weet wat een inspanning er in gaat zitten.
RESPECT.

9 likes