Gaaf mannen, dat was leuk om te lezen en ik stel me voor wat een toffe dag het moet zijn geweest. En dat hier praktisch om de hoek
Hoop in de toekomst ook eens aan te sluiten.
Zeker! Het gaat allemaal wat langzamer en dat accent helpt ook niet, maar je hebt grote stappen gemaakt.
Mooie dag mannen. Ik baal intens dat het mij uitgerekend deze zaterdag niet lukte om onder mijn verantwoordelijkheden uit te komen.
Was een super geslaagde dag, thnx iedereen voor de gezelligheid
en natuurlijk @anon48992708EV en @JanHendrik voor de organisatie
Oeps, na de valse start van de auto ben ik later toch met bijna 110 over de afsluitdijk geracet,
excuus voor deze snelheidsovertreding waarmee ik misschien de rest ook in diskrediet heb gebracht
Er reed ook een Land Rover mee, hij zegt dat hij 110 reed maar loopt een beetje stoer te doen. Zo hard kan zo’n ding helemaal niet.
Gewoon met de Fiat 500 mee
Ho ho, trekt ook 0 - 100 in 3.5 (minuten )
p.s.
Wat een fantastisch inspirerende en aimabele man is Pim Koeslag!
Ben heel benieuwd waar Van der Klaauw als merk heen gaat met deze man aan het roer.
Die Rollo is geen 904L staal, je weet niet hoe zuur het Friese water is
De dag begon goed, met alle benodigdheden voorhanden.
Het einde na een uitstekend etentje in Heerenveen centrum was ook top.
Ik wil nog even aangeven dat het bij Watches & Wheels echt niet om dure auto’s en dure horloges gaat. Het gaat echt om een leuke groep enthousiaste horlogeliefhebbers bijelkaar te krijgen die gezamenlijk een leuke dag beleven, iedereen is welkom
Dit kan ik beamen. Er was een gemoedelijke en open sfeer die niet afhing van wat je reed of droeg om de pols.

Ik wil nog even aangeven dat het bij Watches & Wheels echt niet om dure auto’s en dure horloges gaat. Het gaat echt om een leuke groep enthousiaste horlogeliefhebbers bijelkaar te krijgen die gezamenlijk een leuke dag beleven, iedereen is welkom
Mooi gesproken Mr Broke
Leuk Hendrik, van harte welkom! @cdg vertelde al eens dat hij een dagje Porsche rijden had gewonnen op jouw evenement paar jaar terug.
Kan ik ook beamen echter mocht je in een getunede japanner komen dan zul je heel de dag gepest worden.
Bedankt!!!
Ziet er uit als een mooie dag!
Goed gedaan mannen!

Kan ik ook beamen echter mocht je in een getunede japanner komen dan zul je heel de dag gepest worden.
Ik stond op het punt om nog toe te voegen dat “ook Ray1981 en zijn Subaru worden geaccepteerd bij Watches & Wheels”, maar dat zou natuurlijk een erg doorzichtige leugen zijn.
De horloges heb ik wel, de Beemer wordt eind oktober 18. Ik zal blij zijn als hij legaal zelf naar de kroeg kan zonder dat ik de BOB hoef uit te hangen
Wat een super leuk uitje met uiteraard horloge’s in het middelpunt (uiteraard ook mooie auto’s ) houd mij zeker aanbevolen voor de volgende meeting
Getraumatiseerd ??? Dat wordt jaren therapie !
@JanHendrik, toen wij (ondergetekende vergezeld door @Brava) - uiteraard met inachtneming van de wijze raad van ons aller zwarte kip, @anon48992708EV, om de WVW en met name de vigerende Vmax te respecteren - gemoedelijk achter een rode Porsche cabrio toerden over 's Heeren wegen in Fryslân, hadden wij aanvankelijk wat zorgen.
Ik vreesde met name dat de in alle haast ingepakte gereedschappen eraan te pas zouden komen.
Die rode Porsche had namelijk wel heel veel uitstoot, in de vorm van witte rook. “Habemus papam …”, was onze eerste reflex, maar nee. Wat opsteeg was weliswaar voldoende om de schoorsteen van de Capella Sistina te vullen, maar Friese wegen zijn toch geen Rome.
We hebben vervolgens nog even gedacht aan een koppakking annex koelvloeistoflek, maar toen zagen we in een bocht de sigaar, formaatje boomstam, die @JanHendrik aan het dégusteren was… Heeft iets van je verjaardagscadeau het tot thuis gered?
Het is overigens een feit dat, als je met een Japanner komt, zoals @ray1981, je toch wat uit moet leggen, zoals over het nieuwe Subaru-logo met 3 rode sterren, het ontbreken van goudkleurige velgen et cetera…