Watches & Wheels goes Christiaan van der Klaauw

Mijn zoontje heeft het nog over jouw auto. 🫥

8 likes

De horloges heb ik wel, de Beemer wordt eind oktober 18. Ik zal blij zijn als hij legaal zelf naar de kroeg kan zonder dat ik de BOB hoef uit te hangen

4 likes

Wat een super leuk uitje met uiteraard horloge’s in het middelpunt (uiteraard ook mooie auto’s :wink:) houd mij zeker aanbevolen voor de volgende meeting :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Getraumatiseerd ??? Dat wordt jaren therapie !

1 like

@JanHendrik, toen wij (ondergetekende vergezeld door @Brava) - uiteraard met inachtneming van de wijze raad van ons aller zwarte kip, @anon48992708EV, om de WVW en met name de vigerende Vmax te respecteren - gemoedelijk achter een rode Porsche cabrio toerden over 's Heeren wegen in Fryslân, hadden wij aanvankelijk wat zorgen.

Ik vreesde met name dat de in alle haast ingepakte gereedschappen eraan te pas zouden komen.

Die rode Porsche had namelijk wel heel veel uitstoot, in de vorm van witte rook. “Habemus papam …”, was onze eerste reflex, maar nee. Wat opsteeg was weliswaar voldoende om de schoorsteen van de Capella Sistina te vullen, maar Friese wegen zijn toch geen Rome.

We hebben vervolgens nog even gedacht aan een koppakking annex koelvloeistoflek, maar toen zagen we in een bocht de sigaar, formaatje boomstam, die @JanHendrik aan het dégusteren was… Heeft iets van je verjaardagscadeau het tot thuis gered?

Het is overigens een feit dat, als je met een Japanner komt, zoals @ray1981, je toch wat uit moet leggen, zoals over het nieuwe Subaru-logo met 3 rode sterren, het ontbreken van goudkleurige velgen et cetera…

5 likes

Ziet er uit als een geslaagde dag, waarbij ook de nodige energie is gestopt in de organisatie. Mooi werk!

2 likes

Haha ik had zelf ook sigaren bij me dus uiteindelijk nog 2 over.

Straks maar weer aan de bak.

3 likes

Kids in bed en dan gaat hier ook weer de fik erin!
@anon48992708EV was zo vriendelijk om voor mij wat mee te nemen van de sigarenhandel…

2 likes

:joy::joy::muscle:ja klopt echt

4 likes

Ditmaal wel jeugd die het vet vond @ray1981?! :ok_hand:t3::ok_hand:t3:

5 likes

Dan meld ik me de volgende keer zeker aan!

3 likes

Iedereen is stiekem jaloers op Ray dat hij gewoon schijt heeft :joy: lekker Ray!! :kissing_heart:

7 likes

Een Mitsu schijt noemen is toch echt al te droes :wink:

2 likes

Mooie sfeerimpressie! Misschien wil ik in de toekomst ook wel een keer mee.

Ik ben ook wel van de techniek, auto’s en toertochten :ok_hand:t3:

2 likes

Ziet er gezellig uit heren :ok_hand: mooie dag zo

2 likes

:joy:

1 like

Het was een super dag met geweldig leuke en aardige mensen. Strakke organisatie, goede sponsor en natuurlijk een gaaf museum en mooie toer door het atelier gegeven door Pim.

Nog wat detailfoto’s voor de puristen:

21 likes

Mooie foto’s zeg! Deze zijn veel beter. Had je nog niet gedeeld :sweat_smile:

2 likes

Zag er een leuke dag uit. Iemand wat gekocht bij CVDK?

1 like

1 forummer kocht er een servicebeurt voor zijn Ariadne.

3 likes