Watches & Wheels goes Christiaan van der Klaauw

Goed verslag van een onvergetelijke dag.
Echt n feestje!
Ook mooi om tijdens het pols-spotten, wat ik standaard automatisch / dwangmatig doe, eindelijk eens alleen maar coole horloges te zien. Er waren zelfs double-wristers bij! (Mijn vrouw wil mee volgende keer)
In plaats van in het dagelijks leven hoofdzakelijk smartwatches…:face_vomiting:

8 likes

Sorry, is allemaal onder NDA nog :grimacing:

Ik zoek nog een simpele app om te bluffen op video’s, iemand een suggestie?

6 likes

Haha, de Fiat 500 gaat met de wind in de rug 150, lijkt me leuk om een keer mee te doen👍🏻

3 likes

We houden ons allemaal strak aan de maximumsnelheden, @anon48992708EV heeft ons daar ook expliciet allemaal toe opgeroepen, dus dat moet lukken.

En lukt het niet, dan zijn er de diverse sigaar-stops onderweg.

4 likes

Etentje in Heerenveen na afloop, bij het Gerecht

7 likes

Ik heb daar een keer geslapen. Geweldige kamers tegen toen een echt vriendelijke prijs voor wat je krijgt.

3 likes

Ziet er uit als een meer dan geslaagde dag :ok_hand:t2:

1 like

Ik lachte me rot qua de prijs voor het eten.
Prima prijs/kwaliteit al was de studentenbediening niet perfect (1 hoofdgerecht kwijt, verkeerd geïdentificeerd en toen verkeerd bezorgd,bijv.)

Belangrijkste: ze waren vriendelijk, gezellig en het gezelschap was leuk, het eten en drinken smaakte prima.

4 likes

Welke gezichten?

2 likes

Club geheim agenten

1 like

Een heel leuk verslag om te lezen .

2 likes

Mooi geschreven @JanHendrik en louter enthousiaste reacties eronder. Moet weer een topdag geweest zijn. Ik meld me bij deze vast aan voor de volgende editie! :smiley:

6 likes

Wat een leuk topic om te lezen en natuurlijk ook goed geschreven, wat moeten jullie een topdag gehad hebben. Foto’s natuurlijk ook leuk :smiley:, alleen hoop niet dat jullie bij opsporing verzocht komen op tv komen :wink:

Ik heb genoten van een top dag. Heren van het goede leven, bedankt voor het organiseren!

4 likes

Bernard, precies dat dacht ik ook de vorige keer achter @JanHendrik…oei dat gaat niet goed, tot ik zag dat de walm niet uit de uitlaat kwam maar vanuit de passagiersruimte :wink:

3 likes

Ditto :+1:

2 likes

Ik begreep trouwens dat er ook nog een McD bezocht is door een select gezelschap…

3 likes

Was een gezellige afsluiting van een mooie dag :grinning:.

4 likes

Was een top dag! Nogmaals dank iedereen en voornamelijk @JanHendrik & @anon48992708EV voor de top organisatie👌🏻
Weer genoten van andermans heerlijke horloges & auto’s😎

14 likes

Dank voor alle complimenten en leuke reacties. Dit geeft @JanHendrik en mij nog meer motivatie om de volgende editie nóg beter te maken :grinning:

12 likes