Watches & Wheels goes Christiaan van der Klaauw

Ik heb daar een keer geslapen. Geweldige kamers tegen toen een echt vriendelijke prijs voor wat je krijgt.

3 likes

Ziet er uit als een meer dan geslaagde dag :ok_hand:t2:

1 like

Ik lachte me rot qua de prijs voor het eten.
Prima prijs/kwaliteit al was de studentenbediening niet perfect (1 hoofdgerecht kwijt, verkeerd geĆÆdentificeerd en toen verkeerd bezorgd,bijv.)

Belangrijkste: ze waren vriendelijk, gezellig en het gezelschap was leuk, het eten en drinken smaakte prima.

4 likes

Welke gezichten?

2 likes

Club geheim agenten

1 like

Een heel leuk verslag om te lezen .

2 likes

Mooi geschreven @JanHendrik en louter enthousiaste reacties eronder. Moet weer een topdag geweest zijn. Ik meld me bij deze vast aan voor de volgende editie! :smiley:

6 likes

Wat een leuk topic om te lezen en natuurlijk ook goed geschreven, wat moeten jullie een topdag gehad hebben. Foto’s natuurlijk ook leuk :smiley:, alleen hoop niet dat jullie bij opsporing verzocht komen op tv komen :wink:

Ik heb genoten van een top dag. Heren van het goede leven, bedankt voor het organiseren!

4 likes

Bernard, precies dat dacht ik ook de vorige keer achter @JanHendrik…oei dat gaat niet goed, tot ik zag dat de walm niet uit de uitlaat kwam maar vanuit de passagiersruimte :wink:

3 likes

Ditto :+1:

2 likes

Ik begreep trouwens dat er ook nog een McD bezocht is door een select gezelschap…

3 likes

Was een gezellige afsluiting van een mooie dag :grinning:.

4 likes

Was een top dag! Nogmaals dank iedereen en voornamelijk @JanHendrik & @anon48992708EV voor de top organisatiešŸ‘ŒšŸ»
Weer genoten van andermans heerlijke horloges & auto’sšŸ˜Ž

14 likes

Dank voor alle complimenten en leuke reacties. Dit geeft @JanHendrik en mij nog meer motivatie om de volgende editie nóg beter te maken :grinning:

12 likes

Wat een auto’s en dito horloges zeg.
En leuk dat er altijd een bezoekje aan lokale horloge gerelateerde horecazaken wordt gebracht :ok_hand::grinning_face_with_smiling_eyes:

3 likes

Net pas tijd om het verslag te lezen, dit ziet er uit als een super dag. @JanHendrik en @anon48992708EV hebben er bizar veel tijd in gestopt om het voor elkaar te krijgen, maar meer dan de moeite waard zo te zien.
Chapeau heren.
En natuurlijk ook voor de support van de anderen en @Jurk die weer coole schildjes had gemaakt.

5 likes

Zo lekker gewoon gebleven. Oprecht grappig wat er om de pols zat buiten op het McD bankje🤣

5 likes

Mooi verslag, dank voor het delen !

2 likes

Was oprecht gezellig :laughing:
Vooral die verbolgen blikken toen wij het terras overnamen.

5 likes