Watches & Wheels goes Christiaan van der Klaauw

Wat een auto’s en dito horloges zeg.
En leuk dat er altijd een bezoekje aan lokale horloge gerelateerde horecazaken wordt gebracht :ok_hand::grinning_face_with_smiling_eyes:

3 likes

Net pas tijd om het verslag te lezen, dit ziet er uit als een super dag. @JanHendrik en @anon48992708EV hebben er bizar veel tijd in gestopt om het voor elkaar te krijgen, maar meer dan de moeite waard zo te zien.
Chapeau heren.
En natuurlijk ook voor de support van de anderen en @Jurk die weer coole schildjes had gemaakt.

5 likes

Zo lekker gewoon gebleven. Oprecht grappig wat er om de pols zat buiten op het McD bankje🤣

5 likes

Mooi verslag, dank voor het delen !

2 likes

Was oprecht gezellig :laughing:
Vooral die verbolgen blikken toen wij het terras overnamen.

5 likes

Mr broke, alias “de fluisteraar” geneerde zich een beetje voor het lawaai.

11 likes

:joy:

3 likes

:joy::joy::joy:

4 likes

Daar geloof ik helemaal niks van :joy:

2 likes

Die ken schreeuwen he

1 like

Wat tof dat jullie dit doen! Als ik in mijn volgende leven een man ben, dan wil ik ook mee. :upside_down_face:

1 like

Vrouwen (mag ik dat nog zeggen?) zijn ondervertegenwoordigd in deze groep. (De laatste 2 edities waren er overigens wel steeds dames aanwezig.)

Dat, terwijl wij juist héél inclusief zijn - zelfs Japanse tupperware mag meerijden he @ray1981.

Meld je dus vooral aan voor de volgende ronde.

6 likes

Inderdaad en er mogen ook vrouwen in meerijden💪

alleen niet teveel praten

4 likes

Altijd waardeloos om met mensen aan tafel zitten die geen manieren hebben.

5 likes

te…

3 likes

Hahaha, enige context: me sgatje @ray1981 was de vorige keer, toen ik mee op de pook zat, boos toen een carspotter bij een stoplicht geen foto maakt :joy:

Ik heb met het beest gereden en zeker jaloers. Vanaf 3500 toeren is het echt heerlijk! :rocket:

4 likes

Dacht zeker dat het een Subaru was :joy:

4 likes

Mooi was dat he, ik riep nog boos iets in de trant van: hey brillie ben je scheel, is een subaru vriend wat sta je daar nou te niksen met je blitse camera.

Je moest dat gezicht zien van dat 12 jarige ventje💪

12 likes

Ben jij gek, dat soort cultuurbarbaren kennen hun klassiekers niet. Kleine eikels, zouden eens bij ome Ray op de koffie moeten gaan.

4 likes

Het toppunt van tolerantie voor beschaafde mensen

1 like