Watches & Wheels goes IWC!

Vespa is goed genoeg hoor :sunglasses::+1:

2 likes

Aan de tekening te zien is een Rolex slechter voor je ogen dan een IEC :eyeglasses:

1 like

Twingo schijnt geweldige stoelen te hebben :joy:

5 likes

Oh hebben we het toch echt goed weten te verbloemen :laughing:

Dit betwijfel ik echt.

Ja echt top idd! :ok_hand:

5 likes

Maar dat komt omdat je zo groot bent en anders iedereen een paar klappen zou geven.

3 likes

Niemand durfde nee te zeggen. :joy:

Ik ben een kleine eter :grimacing:

lul :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Mooi geschreven @Schoen en treffende cartoon @Jurk

Aan de foto’s en verhalen die ik voorbij heb zien komen, is het geheel terecht dat @Parachrom een grote compliment krijgt voor het regelen. Fantastisch :ok_hand:

1 like

wat leuk! kan iedereen zich aanmelden voor een volgende keer of is er een ballotage commissie? als weer in Amsterdam, fiets ik graag ook even langs :wink:

Wat ik bijzonder vond was de hele beleving van de GTG.
Ik was compleet overdonderd door het ontvangst, de sfeer, de vragen die uit de groep kwamen (kuddo’s @anon48992708EV ) en natuurlijk de horloges.
De mannen van de boutique weten heel goed hoe je een relatie opbouwt en zoals @Jugis ook wel gezegd heeft, het is alsof je een familie binnenstapt. De tijd, effort, en kosten noch moeite die besteed zijn … wow, ongelooflijk. Wbt @HanDavinci zijn opmerking betreft, je had er bij moeten zijn om het te snappen, maar deze mannen zijn zeker niet wanhopig hoor. Ook bij IWC beginnen de limited editions onverkrijgbaar te zijn, dit was pure goodwill wat ze weggaven. Klantenbinding 2.0 !

Is maar een serieus probleem ontstaan… Ik wil nu een IWC Lake Tahoe… ik ben sinds de meeting al weer 20x op de IWC website geweest en moet me gewoon enorm inhouden om het ding niet direct te kopen, BAM !! Het gevoel van het ceramiek om je pols is awesome en het lopen met een horloge die high end is maar totaal niet herkend wordt door de rest van de wereld… pff lekker hoor

:heart: IWC

12 likes

Absoluut! Daarnaast ideaal voor lomperiken zoals ik, aangezien het bijzonder moeilijk bekrast.

Een mooie ervaring bij de IWC boetiek! Dank voor het delen. :blush: :+1:

2 likes

Ik snap jou

8 likes

Tof hoor! Leuk verslag.:grin::+1:

die is toch veel te groot voor u?

1 like

Top!

In dat geval kijk ik uit naar de NA topics, altijd leuk!

3 likes

Hoe tof dat wit ook is; maatje stationsklok kunnen niet veel mensen hebben.

1 like

Waar kan ik inschrijven?

4 likes

mooi achterwiel hoor

2 likes

Dank je. Het kost wat maar dan heb je ook iets.

3 likes

Ik word ouder. En daarmee automatisch knapper en milder.

Ik noem dit het Davinci-effect. Niet naar die schilder. Maar naar die online ongenuanceerde brombeer die in het echt een zachte Twentse knuffelbeer blijkt te zijn.

Ik durf wel te stellen dat dit fysiek onmogelijk is. Maar ook twingo’s zijn welkom.

7 likes

:point_up:t2: