Watches & Wheels goes IWC!

Horloge ligt los op de pols, dus foto vertekend behoorlijk. Maar vond de maat niet gek hoor.

45mm Tag Heuer stond ook prima

Dat moet een geweldige GTG zijn geweest.
Ik mag over 1,5 week de Elise weer ophalen, ik hoor graag wanneer de volgende is. :sunglasses::ok_hand:

5 likes

Top geschreven @Schoen, de sfeer goed getroffen!

Ook hier nogmaals dank aan @Parachrom voor het regelen en @JanHendrik voor de geweldige parkeerplaats in hartje Amsterdam. En (mochten ze meelezen) natuurlijk aan de heren van IWC voor de geweldige ontvangst en de fantastische beleving die middag. Zowel in mooie horloges als in heerlijke sushi. En niet in de laatste plaats voor de te gekke goodybag!

Misschien nog wel het mooiste is de contacten die zo door Watches en Wheels ontstaan. Zonder gezellige mensen geen geweldige middag, dus hiervoor alle deelnemers dank.

En @Jurk, zoals altijd weer een briljante tekening met natuurgetrouwe weergave. Top man!!

8 likes

Mooie GTG waar ik erg graag bij had willen zijn als IWC liefhebber. Ik had die groene BP ook wel willen bekwijlen want ik zit ook dicht bij een aankoopbeslissing en twijfel nog tussen de groene chronograph en deze parel. Ik heb alleen helemaal geen auto op het moment :joy:

1 like

Zou ik er een dagje Amsterdam van maken, en lekker deze boutique bezoeken.
De gastvrijheid en vriendelijkheid is echt top!
Met het OV kom je er vast en zeker :upside_down_face:

1 like

Gaaf hoor ! :ok_hand:

Maar ik zie geen “wheels” :camera_flash:

Misschien het clubje even hernoemen naar Stone Island en chino’s.

10 likes

1 like

Leuk om te zien hoe deze community zich ontwikkelt!

1 like

Mooi geschreven @Schoen!
Nogmaals bedankt @Parachrom om dit te regelen. Was een super dag.

4 likes

Stelletje hooligans zijn hetđŸ€Ș

You are welcome :heart:

1 like

Misschien een domme vraag maar wat/wie is/zijn watches & Wheels (google geeft niks) en waar staat GTG voor? Alvast dank voor jullie lieve antwoorden.

3 likes

Dat staat voor kijken, niet kopen en er dan weer snel vandoor gaan. Zonder parkeergeld te betalen.

4 likes

Kijk, dat is precies mijn beleving van het merk IWC. Geweldig :+1:

Leuk geschreven, mooi zoiets geregeld kan worden.
En tot slot een mooie cartoon :sunglasses:

4 likes

Dat zijn gewoon een aantal HF-leden die een keer een tour hebben georganiseerd. Een mooie route met de auto. En dan wel je horloges mee natuurlijk. Dat doen we nu eens in de zoveel tijd.

GTG = Get together. Een meeting met forumleden in dit geval.

6 likes

:joy::joy::joy:

1 like

Allereerst superleuk geschreven! Heel vet ook om dit mee te maken en ziet er rete gezellig uit.

De gekregen bril is trouwens gaaf! #jaloers

3 likes

Ik dacht dat we vrienden waren?

2 likes

#awkward

3 likes