En jij dacht dat dit te regelen was zonder eerst een goede relatie met S&C te hebben ??
Nee, dat kijken en niet kopen is niet waar
Weten dat je het kan betalen is voldoende.
Dan hoef je ook niet jaloers te zijn op anderen.
Word ik hier nou keihard gefriendzoned?
Lief antwoord, dank je!
Leuk geschreven en echt een top ervaring.
Niet zo happen joh
Je hebt gelijk maar !!!
Ik heb daadwerkelijk genoten van de IWC ervaring, de effort die de heren van de boutique genomen hebben is buitengewoon. En ik kan het lastig verkroppen dat die effort verminderd wordt door een sfeer van misbruik of een beetje dik doen. Dat is wat @Oni oproept.
Het is daadwerkelijk over de hobby gegaan en er is veel kennis over tafel gevlogen. Meeste briljante vragen kwamen van @anon48992708EV en we hebben bijna een bed voor hem moeten neerzetten
Ziet er tof uit heren. Goed geregeld zo te lezen altijd gezellig een GTG.
Ik mis wel een paar goeie potten bier; essentieel bij een HF-GTG
Maar wat is de reden dat IWC ondergewaardeerd is? Ik, met mijn beperkte kennis, denk bij IWC toch vaak aan grote kasten, leren banden en geen inhouse movement. Zelf weet ik ook dat dit niet het geval is, want de stalen band op bijvoorbeeld de petit prince, is wat mij betreft bijna perfect. Ook qua kastgrootte kan ik ze prima hebben. Ik vind het een topmerk en staat bij mij hoog op de wenslijst. Bijvoorbeeld deze:
Lieten ze iets vallen over n eventuele nieuwe Ingenieur?
Of is het eerst de beurt aan de Piloten?
Grapje man, in zit @Schoen alleen even te stangen met z’n schuldgevoel.
Hoe ging dat precies?
“Meneer, mag ik even gebruik maken van de IWC?”
¡KRAK!
“Heb je nou de ideur uit de isponningen getrokken?”
Ik las eerst “omdat @ray1981 na 3 minuten de WC al had gesloopt”, en ik stelde me iets grafischer dingen voor dan dat. Oef.
Niks met opzet, puur onhandigheid en het niet kennen van eigen krachten. Vanuut mijn werkervaring als conciërge alles direct herstelt. Factuur krijgen ze nog

Fractuur krijgen ze nog
Lief blijven ray

Lieten ze iets vallen over n eventuele nieuwe Ingenieur?
Mogen we inderdaad niets over zeggen. Nou ja, het mag wel. Maar dan moet @JohnWick je daarna vermoorden.

Grapje man, in zit @Schoen alleen even te stangen met z’n schuldgevoel.
Ah, humor… had ik niet herkend hier

Ik mis wel een paar goeie potten bier
Aan drank geen gebrek.
Goed uitgeruste bar aanwezig bij IWC.
De Glenfiddich 25 was heerlijk.
Afzien, zo’ dag.
Mooi kastje inderdaad

Heb de verhalen gehoord en het was jaloersmakend.
Ik werd alleen jaloers op de sushi.

Zo is @JohnWick in het echt nog veel groter dan je denkt.
Die vallen 't hardst

Daarnaast zijn we online soms niet altijd even genuanceerd. Onaardig zelfs. In het echt blijken we een stuk leuker. Zonder uitzondering.

Met als absoluut hoogtepunt de L.G.R. zonnebril.

IWC
Die dingen zijn zo groot dat voor elke wristshot @JohnWick z’n pols nodig was
Kei-leuk dat IWC. Maar enkel voor 2m+ mensen