Watches & Wheels goes IWC!

Hier hou ik wel van hoor. Sushi speciaal. Heerlijk.
Daarna lekker met je vette vingers aan de horloges zitten.

Wist je dat vet een ontzettend goed bindmiddel is om o.a. bacteriën over te brengen?
@ray1981 ging naar de wc toch? Was dat voor- of na de sushi?

Just saying…

4 likes

Kijk, Sushi bijna op, horloges weg.
En eet jij het niet met stokjes? :wink:

4 likes

Ik ging net zeggen. Iemand die sushi met de handen eet… was daar geen aparte wet voor, directe rechtbank-bypass, onmiddellijk nekschot en een putje in?

2 likes

Dan moeten ze in Japan allemaal dood want daar eten ze het met de handen😜

6 likes

We kunnen ook @ray1981 naar Japan sturen. Hij heeft ons geleerd hoe je met stokjes moet eten. Zijn techniek is dusdanig verfijnd, dat hij het zelfs met 1 stokje kan.

5 likes

klopt. zelfs in toprestaurants in tokyo gaan ze lekker los met de handjes… handdoekje voor ervoor en erna en smullen maar…

1 like

:face_with_raised_eyebrow: :point_down:

En die mayo over sushi?! :joy:

Geweldige dag mannen! :ok_hand:

Vandaag is het origineel door @Parachrom aan Schaap gegeven. :partying_face::metal:namens alle Wheelies.

29 likes

@Jurk bedankt voor het maken van de tekening, ik weet dat de IWC dudes het enorm waarderen !

4 likes

Terecht dat leid alleen maar af toch …mooi ding :ok_hand: :ok_hand:

1 like

Dito.

Vind het echt oprecht jammer dat de pilots tegenwoordig zo groot zijn.

De 3711/13/06 waren de laatste mooie maten voor een pilot. Los van de BP.

Verder mooi verslag! Niks zo leuk als met horlogeliefhebbers te eten en te drinken. :grin:

1 like

Prachtig verslag en lijkt me een feestje om eens bij te wonen. Helpt het als ik @JohnWick lief vind? SmartSelect_20220506-183739_WhatsApp

2 likes

Leuk verhaal en opmerkelijke bezoek voor Rolex lovers. IWC is top merk met uitschieters van Rolex zoals Daytona met El Primero uurwerk.
Nu naar de tourbillon winkel Spiegelgracht AMS!
Wel NL uitje KKNK

Wat zeg je hier nou eigenlijk?

9 likes

:rofl::rofl::rofl: Soms is het beter, om na een paar borreltjes, geen ingewikkelde teksten meer te schrijven… #sowlastig

4 likes

:joy: hij was vast @Vanulsen plaat

2 likes

?

1 like

Mand.

Dat een stel barbaren met een rolex naar een iwc meet zijn gegaan, alsof je naar een Ajax fan dag gaat met een feyenoord shirt of een Hamilton meet en greet met een 33 petje, denk ik :yum:
Anders is het geen relletje waard :sunglasses:

5 likes

afbeelding

2 likes