Ja jij !!! (ik had geen Rolex om)
Mee eens⦠Draag dan gƩƩn horlogeā¦
Dat slaat ook weer nergens op. Dan zend je de boodschap dat je helemaal niets met horloges hebt
Dezelfde boodschap als dat je met een Rolex om de pols binnenkomt dus
Wat, naakt buitenkomen?
Zure reactie, smiley of niet
ik weet niet wie van ons degene is die weinig humor heeft⦠ik pak die credits wel hoor.
Fijne zondag!
Dan heb je er toch ook wel verdomde weinig van begrepen zeg, als dit je beredenering isā¦
Het idee van zoān incentive is juist om nieuwe klanten aan te boren, dus die mensen waarvan je weet dat ze de centjes kunnen missen, maar nog niet helemaal/helemaal niet overtuigd zijn van het merk. Juist zij dienen gefĆŖteerd te worden om ze over de streep te trekken.
Ik hoop voor jou @Haaren dat je jezelf geen new business development manager mag noemen; ik zie je al steeds weer aankomen bij bestaande klanten met hetzelfde assortiment .
EDIT: ik weet toevallig dat 2 van de 12 (toch?) aanwezigen serieus kijken naar een IWC nu naar aanleiding van de incentive: missie geslaagd.
Exact dit! Vet mesten met Good food en met goede drank bezopen voeren ⦠en dan wachten tot er eentje zān knip trekt . Als ik zo allemaal mee neus, zou ik die groep klanten ook graag in de winkel hebben. De helft werkt op de zuid as. Dat is vanaf 200k bruto per jaar toch? Die kunnen zich wel een pret aankoop veroorloven.
En de rest van de mensen die hier meelezen. Best een leuk bereik in de doelgroep.
Die vergeet ik nog helemaal inderdaad!
Ik kon er helaas niet bij zijn en baal er serieus wel van. Zag eerder al fotoās voorbij komen en was echt een enorm geslaagde incentive.
Ja, zoiets.
Edit: o, per jaar. Sorry, ik las te snel.
Klopt, maar zijn stagiaires volgens mij.
Ik zei vanaf hĆØ, noemde geen plafond. Sky is the limit.
Wolf of Wallstreet is ook fictie- in het echt gaat het er veel ruiger aan toeā¦
Met dwergen gooien tijdens de vrimibo doen ze daar echt niet. Dat doen ze gewoon met kleuters.
Altijd.
Superleuk jongens!
Klinkt als een leuke dag.
Ik hoop dat ik dit soort initiatieven ook eens op tijd lees en een keer mee mag!
Mooi verslag ziet er geslaagd uit, heb net een IWC portugieser perpetual calendar besteld. Wordt mijn eerste IWC voor mij een echte Grail waar ik echt zin in heb.
Heb je n Rolex?
De 40 ? Of de real deal?
Nice!