Ik heb zo’n moeilijk ding met een dag/nacht indicator en ik kan je vertellen, het is daadwerkelijk de meest relevante complicatie van het hele horloge.
Best hilarisch ja. Er zit namelijk een verschil tussen de tijd verzetten en de overige instellingen verzetten.
Het een mag altijd, het ander niet. Je hebt echt geen home indicator nodig om dan op het juiste tijdstip uit te komen. Je kunt die indicator er wel voor gebruiken. Zijn echt twee verschillende dingen.
Er is een verschil tussen ‘verdomd handig’ en de primaire reden dat ie op het horloge zit.
Het eerste ben ik 100% met je eens, het tweede absoluut niet.
Wat jij wil… en als je dan beter slaapt heb jij gewoon gelijk hoor.
Maar aangezien ik graag het laatste woord heb omdat jij al gelijk hebt gekregen:
De indicator heet nog steeds ‘home’ en niet “if box is white you may change your annual calendar”
Lijkt me dus duidelijk wat de primaire functie en die is nog steeds overbodig.
En je voorbeeld maakt hem als primaire functie alleen maar overbodiger. Als je vier dag kunt gokken in Las Vegas heb je genoeg geld dat het je geen reet interesseert als je Patekje kapot gaat of je hebt geen geld meer en heb je andere zorgen dan controleren of je kalender de 31e deze maand wel heeft overgeslagen…
Jeetje man. De primaire functie van die indicator is ECHT niet om je te helpen met wanneer je het horloge mag instellen. Dat het handig kan zijn, is wat anders.
Had vanmorgen ook al een poging gedaan met de seadweller. Hoopte vanochtend nog op een discontuetje maar helaas als je die nieuwe gmt even voorziet van een oude wijzerplaat heb je gewoon weee een normaal horloge.