Watches & Wonders 2022

Hahaha hilarisch hoe jij je in eigen gelijk blijft hangen :rofl:

Je stelt een “retorische’ vraag;

Ik geef aan de hand van de handleiding een onderbouwd antwoord.

En dan “interpreteer ik het fout” :sweat_smile: maar vervolgens herhaal je exact mijn punt:

Hahaha ik lig echt helemaal dubbel, hilarisch dit.

3 likes

Ik heb zo’n moeilijk ding met een dag/nacht indicator en ik kan je vertellen, het is daadwerkelijk de meest relevante complicatie van het hele horloge.

Dus terugkomend op je vraag:

Omdat die super handig is!

2 likes

Best hilarisch ja. Er zit namelijk een verschil tussen de tijd verzetten en de overige instellingen verzetten.

Het een mag altijd, het ander niet. Je hebt echt geen home indicator nodig om dan op het juiste tijdstip uit te komen. Je kunt die indicator er wel voor gebruiken. Zijn echt twee verschillende dingen.

Er is een verschil tussen ‘verdomd handig’ en de primaire reden dat ie op het horloge zit.

Het eerste ben ik 100% met je eens, het tweede absoluut niet.

Lets agree to have a meningsverschil.

2 likes

Ook best appetijtelijk :wink: USD 55k

17 likes

1 van de betere van vandaag

1 like

Pfff

Joh! :man_facepalming:t2:

Er is trouwens nog een secundaire functie
:point_down:t2:

1 like

Ik ben ook verliefd! echte een topper!

maar of het een mooi BETAALBAAR alternatief is ga ik betwijfelen… :slight_smile:

Wat jij wil… en als je dan beter slaapt heb jij gewoon gelijk hoor.

Maar aangezien ik graag het laatste woord heb omdat jij al gelijk hebt gekregen:

De indicator heet nog steeds ‘home’ en niet “if box is white you may change your annual calendar”

Lijkt me dus duidelijk wat de primaire functie en die is nog steeds overbodig.
En je voorbeeld maakt hem als primaire functie alleen maar overbodiger. Als je vier dag kunt gokken in Las Vegas heb je genoeg geld dat het je geen reet interesseert als je Patekje kapot gaat of je hebt geen geld meer en heb je andere zorgen dan controleren of je kalender de 31e deze maand wel heeft overgeslagen… :wink:

62k euro 🥲

1 like

maar dat is formeel niet betaalbaar, of jij moet inmiddels al wat pandjes hebben geflipt… eerder 2x modaal :slight_smile:

en ik ben bang dat ze voor meer de toonbank gaan verlaten … net als die gave titanium overseas gmt/chrono… niet aan te komen

Dan is het gewoon jammer dat je de scherpte mist om echt interessant te maken. :sunglasses:
Ik zal je even helpen…

Als de AC functionaliteit écht de primaire functie zou zijn van de local time indicator, waarom zit die dan ook op de Travel time zonder AC? :thinking:

Kijk, dan had je me echt tuk gehad!

4 likes

Wat is dit toch een gaaf ding trouwens…
Ik begin deze steeds meer te waarderen.

1 like

Nu draai jij het toch precies om???

Jij stelt dat het verdomd handig is voor een AC en nu kom je zelf met een horloge waar geen AC op zit. Ik zeg dat het NIET de primaire functie.

Dus is de functie voor de local time.

Oftewel je bent het nu gewoon met me eens.

2 likes

Lees nou, ik zeg toch

Ik help je om mijn hypothese onderuit te werpen…Want,

Nu moet ik dat allemaal zelf doen. Dit is echt niet leuk discussiëren zo :rofl:

Jeetje man. De primaire functie van die indicator is ECHT niet om je te helpen met wanneer je het horloge mag instellen. Dat het handig kan zijn, is wat anders.

3 likes

Had vanmorgen ook al een poging gedaan met de seadweller. Hoopte vanochtend nog op een discontuetje maar helaas :slight_smile: als je die nieuwe gmt even voorziet van een oude wijzerplaat heb je gewoon weee een normaal horloge.

2 likes

Deze lijkt mij ook heel mooi en zou ik graag eens in t echt willen zien :ok_hand:t2::+1:t2:

3 likes

Duidelijk af te lezen? Nee.
Maar wel verrekte mooi.

7 likes

Ook dat heeft denk met smaak te maken😜

2 likes