@Reddragon038, neem een hotel dat drie plaatsen verderop ligt (treinstation-gewijs dus).
Op deze wijze wordt je niet hotelprijs-geript en betaal je voor een normaal hotel een normaal tarief. En met de trein ben je er zó (is dan dus maar drie stations te reizen).
Ik zal eerlijk zijn, ik vond het gewoon leuk om te kijken hoe het eruit. Het maakt me echt niks uit wat Rolex doet. Uiteraard is het leuk om zien wat ze gaan doen, maar ik heb geen behoefte in een “nieuwe” Rolex. De oudere modellen vind ik een stuk aantrekkelijker eruit zien.
Ik heb goede hoop op een nieuwe kleurstelling van de Tudor BB58 GMT, liefst zonder faux patina, en stiekem ijdele hoop op een gangbaar Rolex sportmodel in 39mm.
Top! Ik wens jullie een súper tijd daar
Ik kan helaas niet mee, dan start m’n (eind-) examen van de opleiding tot horlogehersteller in Hasselt (maar daar weten jullie beiden alles van )
Oh ik mag zeker ook hopen dat Tudor nog met wat meer geweld komt dan ik schetste! Ik stelde het puur vanuit mijn eigen perspectief, maar ik ben benieuwd met wat voor jubileumstuk ze komen!