Ik zag dat er nog geen topic was gestart voor de aankomende editie van W&W in Genève. De ticketverkoop is vandaag begonnen, wie gaat er allemaal naar deze beurs?
Dit jaar een aantal leuke nieuwe toevoegingen aan de booths, met onder andere Credor dat voor het eerst meedoet aan W&W. En er is volgens mij best wat anticipatie rond de nieuwe release van Tudor dit jaar ivm hun 100-jarige bestaan (en dat ook nog in de geboortestad van het merk)
Ik zou er heel graag een keer naar toe zijn gegaan. Fantastisch om daar een keer uitvoerig rond te kijken. Maar ik heb ook begrepen dat het vooral Frans talig is en dat men amper Duits of Engels spreekt daar. Toch wel jammer.
Zie dat mijn favoriete merk er ook staat. Maar vind het echt een beetje teveel gedoe en begrotelijk. Als ik nou een horlogeblog/-vlog/-podcast had ofzo. Nee, dus ik niet. Wel even deze naar haar gestuurd, als kleine hint…
Lausanne, nog leuker ook, wel wat klimmen in de stad. Hotel is de helft. Kost wel 50 minuten met de comfortabele trein, maar die is direct en stopt onder Palais Expo/Aeroport. Gratis OV in Lausanne en korting op een ticket van Geneve vliegveld naar Lausanne vv via een SBB aanbod.