Watches & Wonders 2026

Veel plezier daar en ben benieuwd naar de artikelen. :+1:

1 like

Wat mij vooral is bijgebleven zijn de open en fijne gesprekken met de standhouders.
De hele sfeer is zeer los, bijna amicaal.

Vorig jaar heb ik maar 1 dag W&W gedaan, dat was enigszins te weinig :face_with_hand_over_mouth:
Nu heb ik ook geen spijt dat we tijd hebben genomen om de stad te verkennen.
Pareltjes overal!

Helaas kan ik dit jaar niet gaan anders zou het Independents’ Salon in het Beau Rivage hotel zéker op de lijst staan.

2 likes

Ik ben er samen met @Mechoj zaterdag, zondag, maandag. Zin in!!

6 likes

Dat kan ik me voorstellen @GerardNijenbrinks @Aequitas1981
Heel veel plezier, kom maar door met de foto’s!

2 likes

Inderdaad we kijken uit naar de verhalen en de ondersteunende foto’s :wink:

4 likes

Nog tips? Ik ga voor het eerst. Zaterdag naar W&W :smiley:

1 like

Ik zou vooraf een wishlist maken, als je hier eenmaal bent kun je zomaar door de bomen het bos niet meer zien.

2 likes

Paar foto’s van dag-nul. De avond voorafgaand aan de beurs heb ik de her-intro en presentatie van Universal Genève bijgewoond.

31 likes

Wat is je eerste indruk? Zo op de foto’s ziet het er erg mooie uit.

2 likes

Tof Gerard! De prijzen passen wel binnen het plan om UG bovenaan de pikorde te plaatsen in de groep waar ook Breitling onder valt.
Ik ben echt blij verrast door de Cabriolet overigens!

3 likes

De presentatie was iig erg indrukwekkend en heel goed gedaan. De horloges ook niks mis mee, maar UG legt niet zozeer de nadruk op de horloges, meer op het verhaal er omheen. Ze zouden in de couture wereld niet misstaan zeg maar…

9 likes

Ik ga alleen de zaterdag heen. Maar ben wel een paar dagen in Genève. Heb me ingeschreven voor 1 tour en de rest beetje rondlopen.

In Genève nog leuke dingen of tips?

1 like

Hoi Gerard, ik ga vrijdag de eerste keer naar W&W heb voor 3 dagen een kaart.
Ben zeer benieuwd op foto’s ziet het indrukwekkend uit.
Ik ga samen met mijn maat @Nash 5 dagen Genève ontdekken.
Ook nog nooit geweest, kun je daar mooie deals scoren of is het alleen het presenteren van de nieuwe modellen?

4 likes

Weet je wat eigenlijk grappig is hé; vroeger werd Rolex als duur gezien, maar als je de evoluties bekijkt de voorbije jaren, waarbij het normaal geworden is om voor een simpel stalen horloge op leer 15k te vragen, dan kun je toch stellen dat een Rolex OP aan 6,9k gewoon een erg goeie deal is? Kwaliteit van kast, bracelet, uurwerk, enzovoort? Daar zou Rolex naar hedendaagse normen toch ook gewoon 10 /11k voor kunnen vragen?

Rolex is het Seiko van morgen qua waar voor geld. :laughing:

8 likes

Patek museum

1 like

:sweat_smile:

1 like

Die platina Cartier Santos. Wow. Dat is wel clean design. Cartier Turns Up The Dandy Vibes With Santos-Dumont Models

1 like

Op WAW wordt er niet verkocht aan bezoekers. Dealers bestellen er wel. Ook bij de andere beurzen, als Time to Watches en Chronopolis wordt niet cash verkocht maar kun je misschien wel een goeie afspraak maken om iets voor een bepaalde prijs te bestellen en later af te nemen.

Over het algemeen wordt er in Genève, ook bij winkels en Boutiques niet echt gehandeld of korting gegeven.

5 likes

Qua horloges bedoel je specifiek? Het oude deel van Genève, ‘over de brug’ dus in het zuiden, is aantrekkelijk om te bezoeken. Qua horloge zaken maar ook qua restaurants.

3 likes

Ik heb veel foto’s maar kan maar vijf per bericht plaatsen, en heb weinig tijd. Dus ik dump nu nog maar iets van de eerste dag om de impressie wat weer te geven. Eerst wat horloges en nog wat indrukken van de beurs.

18 likes