Van wat ik tot nu toe heb gezien ben ik eerlijk gezegd niet echt onder de indruk van de nieuwe releases. Er zijn wel een aantal interessante horloges maar de prijzen zijn dan niet voor mij. Veel nieuwe releases zijn voor mij te klein. Alles onder de 40mm vind ik niet interessant en dat zijn de meeste releases op dit moment.
Klopt, 2x. Veel kleinere modellen - vind ik overigens wel fijn - en inderdaad lijkt het alsof de merken erg voorzichtig zijn. Ze zijn meer bezig om het niet fout te doen dan om het goed te doen zeg maar.
Mooie release dit ![]()
Kun je daar zomaar horloges passen? Ik dacht dat alles achter displays enzo zou zitten
Op WAW alleen als je een afspraak hebt, maar op Chronopolis, Time to Watches, Beau Rivage kun je alles passen en proberen plus met de eigenaar van het merk spreken.
Als je 3x met veel overtuiging “ik kan meer foto’s posten” voor de spiegel fluistert, dan krijg je er meer in 1 bericht.
Go Gerard! You got this!
Best wel max 5 foto’s per upload in in bericht laden. Maar je kunt dit een paar keer na elkaar.
Hoe groot is je polsmaat wel?
Klopt, heb ik ook gedaan. Maar je kunt max 4 berichten na elkaar plaatsen, dan moet je even wachten tot iemand er iets tussendoor plaatst. Heb een joop foto’s van vandaag ook weer; probeer ik morgen wat van te plaatsen.
Nog steeds wordt Rolex als duur gezien. Daar is niks aan veranderd.
Maar ik snap waar je naar toe wilt. Maar denk dan toch dat je een voorbeeld moet noemen. Want een OP is formeel ook maar de instapper van het merk.
@Kad bedoelt 5 foto’s aanvinken in je album. Wachten tot die zijn geüpload en dan kun je in het zelfde bericht er weer 5 zetten enz enz.
Je hoeft niet telkens een nieuwe bericht aan te maken.
![]()
![]()
Kijk zo. ![]()
Binnen 1 bericht kun je wel 20 foto’s plaatsen. Of meer. Maar slechts 5 per keer inladen in dat bericht.
8.2" onftewel ongeveer 21cm
Stevig. Het schijnt mode te zijn van dunnere polsen ![]()
De TH Monaco zal niet misstaan.
@GerardNijenbrinks in de W&W app staat ook een plattegrond met locatie is in het centrum. Is dat voor een tour? Of is het gewoon nice to know? Of mis ik iets?
Die plattegrond kan ik zo niet vinden, maar er zijn wel WAW activiteiten in de stad onder de noemer - nou komt het - 'In the City. Met een overzicht van deelnemende Boutiques met activiteiten e.d.
Wat ik het interessantste vond in de stad is. Chronopolis en Beau Rivage. Maar dat vind je niet in de WAW app.
Damn die AP met dat assymmetrische uurwerk