WatchFellows Podcast

Eerste aflevering van watchfellows podcast van @Aequitas1981 @Vintagelover en @Mechoj geluisterd. Veel herkenbare onderwerpen en Noord Hollandse Nederlandse gezelligheid.

Benieuwd naar de komende uitzendingen.

Kleine tip van flip, het geluid / microfoons moet beter afgestemd worden of gewoon dichter bij de mond, want ik moest hem behoorlijk hard afspelen, om de stemmen goed te kunnen horen, en dan schrok ik weer wakker van de harde tunes :sweat_smile:

Oh en post hier zeker de horloges die besproken zijn of worden, dat is altijd leuk!

Benieuwd wie de tattoo met Rolex kroon gaat zetten :crazy_face:

Moku vet heren! (Of moke vet).

13 likes

5 likes

Thx voor de post en de feedback @Brick Mbt het geluid, terecht punt. Combi van ervaring/ discipline om dichter bij de mic te blijven en een technische optie die we inmiddels gevonden hebben. Dit zou dus de volgende beter moeten gaan. :grin:

Als je input hebt qua onderwerpen voor een volgende aflevering, roept u maar. We staan open voor alle ideeën en feedback.

1 like

Erg leuk om te lezen @Brick , en je tips en feedback zijn zeer welkom! De foto van de tattoo volgt, en hier alvast de link naar dé kansparel van deze aflevering: de DWC Terra :wink: DWC Terra – Delhi Watch Company
dwc

2 likes

IMG_9130

3 likes

Zoek vooral waar jullie eigen interesses liggen. Luisteraars volgen wel.

Maar als je een suggestie zoekt: elk merk heeft bepaalde design elementen die ontstaan zijn en die een aantrekkingskracht op ons hebben.

Zoek een favoriet merk of model van jullie uit en duik in de elementen waarom dat merk nu juist hiertoe is gekomen. Één van jullie had het over de nieuwe Patek 5227 met zalmroze plaat en hunter case op Watches and wonder.

Waarom is dat horloge nu zo mooi? Wat is typisch Patek om dit zo te ontwerpen. Concaaf bezel, huntercase en de bijzondere lugs, waar komt die roze plaat vandaan en last but not least kun je het ook nog hebben over de techniek.

En dit kun je natuurlijk op heel veel merken loslaten. VC, Cartier etc

dan komt het icm een dosis humor vanzelf wel goed :+1:

3 likes

Ah ja. Super. Nu beginnen de modellen te leven.

Die GS heb ik even gemist, maar daar zal mijn navigatie wel doorheen gel*ld hebben :joy:

2 likes

Dat was het moment dat ik gecorrigeerd werd door mijn tafelgenoten. Ik noemde namelijk uiteindelijk de cherry blossom maar dat was geen nieuwe release :face_with_peeking_eye::sweat_smile:

2 likes

En er zat nog een eervolle vermelding van @MannetjeMar in deze aflevering :wink:

2 likes

Jip. Als jullie de laatse €50 in de crowdfunding missen om @MannetjeMar te laten zweten in florida hoor ik het graag :joy:

3 likes

:rofl:

1 like

Heb met plezier geluisterd! Gelijk een leuke dynamiek dus ik kijk uit naar een vervolg :muscle: succes heren!

5 likes

2 likes

1 like