WatchFellows Podcast

Is deze podcast niet via Apple podcast te luisteren? Of zoek ik dan verkeerd?

1 like

Staat voor nu alleen op Spotify: 1. Op schoolreis naar Watches and Wonders - WatchFellows Podcast | Podcast on Spotify

1 like

Chef techniek @Mechoj gaat hier induiken, komt goed!

2 likes

Uiteraard heb ik deze podcast ook beluisterd. Na de aankondiging was ik nieuwsgierig, maar ook benieuwd hoe dit in te vullen zodat het een toevoeging is op hetgeen wat er al is. Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben en het heel prettig vond om te luisteren.

Wat ik terug hoor in de podcast, is dat er veel aan voorbereiding is gedaan. Feitjes waren bekend en gedeeld, er werd niet gegist. Dat vond ik zelf wel prettig, zomaar wat roepen en later nakijken en corrigeren zegt mij niets.

Tempo is goed, lengte is goed, volume is inderdaad nog even zoeken. Jingles en gelach kwam hard binnen in de auto. :smiley: Prima op te lossen!

Voor toekomstige afleveringen zou ik het vooral lekker bij jezelf houden, vertellen uit passie is zoveel prettiger dan een trucje opvoeren die men graag wilt zien/horen. Ervaringen delen zoals W&W werkt goed, je bent er zelf geweest en kan dat delen.

Ik kijk uit naar volgende afleveringen! De volg-knop is gevonden en gebruikt.

9 likes

Fijn, ben geen vrienden met Spotify dus wacht nog even tot deze via Apple podcast te beluisteren is.

3 likes

Vandaag in de auto de podcast geluisterd.
Complimenten leuk gedaan.
Af en toe een verwijzing naar een topic op het forum lekker herkenbaar en leuk👍
Ik zet hem in de lijst op spotify!

3 likes

Komt de podcast ook nog beschikbaar voor andere platforms?

1 like

Zeker Bas, zijn we druk mee bezig. :grin:

1 like

Yaay :tada::partying_face:

1 like

Leuk idee: Een verzamelaar van bijvoorbeeld 1 merk uit te nodigen. Suggestie: @Subonno (de grootste Fortis verzamelaar van de Benelux) :wink:

4 likes

@Vintagelover @Aequitas1981 en @Mechoj

Vanochtend in alle vroegte zag ik dat ik getagd was… aangezien ik een ritje van een dik uur voor de boeg had heb ik om 6:00 uur de podcast aangezwengeld :sweat_smile: Ik had al zo’n vermoeden dat het iets met Panerai van doen zou hebben; en mijn gevoel liet me niet in de steek. Leuk om te horen dat het ook gelezen is en tevens dat het merk Panerai in het zonnetje gezet wordt :pray: Volgende week ben ik twee dagen onder de pannen bij Panerai in the Swiss :sunglasses:

Los van dit bovenstaande vond ik het een aangename en vermakelijke uitzending. Als jullie eens wat Panerai willen bepotelen… stuur me een berichtje via HF. You know the way :sunglasses:

8 likes

Fijne tip.

Dat spreekt mij ook aan, ik ga hem zo aanzwengelen.

2 likes

Wat leuk om al die positieve berichten en goede tips te lezen! Nu alweer zin in de volgende aflevering :hugs:

6 likes

Ben benieuwd, ik ga straks tijdens mijn hardlooprondje eens luisteren. :+1:

3 likes

Had er nog een paar vergeten :sweat_smile:

7 likes

Heel erg leuke podcast! Ga zo door, veel plezier aan beleefd :+1:

3 likes

Uw wens is ons bevel :grin: Nu ook te beluisteren op Apple Podcast :partying_face:

3 likes

Dank! Hij staat in de lijst.

3 likes

Oh vertel! Pre party?

3 likes

Zoiets :sunglasses:

3 likes