WatchFellows Podcast

Gisteren tijdens een rit R’dam en terug de eerste aflevering geluisterd. Erg prettig om een uur lang aan te horen. Knap gedaan. Het geluid was in de auto overigens uitstekend.

2 likes

Ik vond hem ook aangenaam. Op het gebied van geluid klonken zoals hierboven al eerder genoemd met name de stemmen af en toe iets te ver van de microfoon, maar verder niets te klagen. Prettige gesprekken en leuke onderwerpen.

Mijn hele slaapkamer hangt vol met Mannen van de Tijd-posters, maar als jullie op deze weg doorgaan moet ik voor jullie ook een paar meter vrijmaken. :+1:

9 likes

:face_holding_back_tears:

7 likes

:joy:

3 likes

Leuk om te horen! Laat tzt maar weten als je ruimte maakt, weet zeker dat @Mechoj wel een mooie poster voor je wil maken :stuck_out_tongue:

4 likes

6 likes

Mijn hemel…

1 like

5 likes

Kreukels komen door de folie :sweat_smile:

Leuk! Ga 'm snel even luisteren! Ben benieuwd!

2 likes

6 likes

:crown::fire:

9 likes

Mijn vrouw moest even aan het idee wennen, maar kom maar door met die poster.

2 likes

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

2 likes

Jouw vrouw heeft de mannen nog niet gezien, ze is snel om!

3 likes

En geluisterd! :white_check_mark:
Vond het een prettig te luisteren eerste aflevering! Jullie hebben een volger erbij en ik heb al zin in de volgende aflevering!

Helemaal geen puntjes van kritiek dan?
Mja, het meeste is al gezegd. En verder, ja ik zou natuurlijk geen TagEd heten, als ik het niet jammer zou vinden dat TAG Heuer helemaal niet aan bod kwam, tijdens bespreken van W&W. Terwijl er toch écht wel wat te zien en melden was! Ik noem maar even de Evergraph, met een compleet nieuw soort chronograafuurwerk (Calibre TH80-00) en de helemaal nieuwe Monaco-lijn: met nieuw ontworpen titanium kast en de primeur van het in-house TH20-11 uurwerk. :person_shrugging:

O.k., mijn ‘WatchFellows-momentje’ afgelopen week dan. Dit was zonder twijfel het TAG Heuer event, in de Amsterdamse boutique. Was helemaal top! En aangezien ik niet het hele topic wil kapen, zal ik niet nog 'ns een heel verslag doen, hier. Wel nog even twee fotootjes van mijn favorieten, van die avond. :star_struck: :blush:

Goed, keep up the goodwork! En hopelijk horen we snel weer (meer) van jullie! :+1: :beers:

8 likes

Heel leuk :star_struck: Ben benieuwd naar de volgende aflevering.

2 likes

Inmiddels staan de volgende opname dagen op korte termijn gepland :partying_face::partying_face: Nav de “discussie” in aflevering 1 over een duiker wel of niet onder een pak kwamen we op het idee om binnenkort ook een aflevering te maken met als onderwerp ‘Over smaak valt wel te twisten’ Denk naast het voorbeeld hierboven aan onderwerpen als “een echte horlogeliefhebber draagt nooit een smartwatch” of “36 mm of kleiner is alleen voor dames” Het lijkt ons leuk om deze aflevering te vullen met zoveel mogelijk van dit soort stellingen van de luisteraar. Dus bij deze de oproep en uitnodiging, fire away :grin: Onder de beste inzendingen verloten we een honorable mention in de podcast :stuck_out_tongue:

3 likes

300px-Monkey_Puppet

Zal eens gaan hardlopen met mijn einzeiger om, gaan rare tijden uitkomen gok ik.

Liever klein maar fijn dan groot en idioot, als het qua formaat om mijn pols gaat. 15.5 cm geeft kolderieke verhoudingen vanaf pakweg 39mm.

3 likes

De classic watchnerd stelling mag niet ontbreken:

“Quartz horloges zijn ondergeschikt aan mechanische horloges”

En niet te vergeten de discussie over de zin en onzin van de “holy trinity” en of deze nog actueel is?

2 likes