WatchFellows Podcast

‘uiteindelijk wil je toch een Rolex’

:muscle::nerd_face:

7 likes

Ik heb er nog wel een paar:

• Een duiker kan niet op leer
  • Tijdens je bruiloft draag je geen horloge
  • Bij smoking alleen een dresser (of zelfs geen horloge)
  • Horloge draag je altijd om linkerpols.
  • Dit horloge is waterdicht tot 30 meter, dus ik kan er 30 meter diep mee duiken.
  • Automatische horloges zijn nauwkeuriger dan quartz.
  • Draag je horloge achter de knokkel.

Have fun! :sunglasses::watch:

4 likes

On topic: heb ook genoten van de podcast!

4 likes

Ik, als rechtsgepolsd, klein uitgemeten lid van het Horlogeforum… :wink:

15% van de wereldbevolking is het hier heel erg niet mee eens. Ga mijn dominante hand niet belemmeren “omdat het heurt”.

1 like

Het interesseert me werkelijk geen reet aan welke pols iemand zijn horloge draagt. Als je maar een horloge draagt :slightly_smiling_face:.

5 likes

Dat met die knokkel deel ik helemaal… al hebben we een in ons midden die zijn horloge zo’n beetje om zijn middenhandsbeentjes draagt :sweat_smile:

1 like

Hell yeah! :love_you_gesture:t2:

1 like

2 weken na de live gang, waar staan we nu?

Toen we aan dit avontuur begonnen spreken we tegen elkaar uit dat we a. jullie mee willen nemen in onze horlogereis en alles daarom heen. En b. dat als er 50 mensen naar ons gebrabbel zouden luisteren we al meer dan tevreden zouden zijn.

Daarom willen we deze tread ook gebruiken om jullie mee een inkijk te geven in de uitdagingen, successen, afwegingen en alles wat er verder allemaal gebeurd rondom de WatchFellows podcast.

Inmiddels staat de volgende opnamedag in de agenda, we gaan dan 2 afleveringen opnemen. Daarnaast hebben we de rest van het jaar al elke maand een opnamedag vast gepland en zijn er 2 concrete gasten die aan komen sluiten. We hebben tevens geprobeerd om al jullie feedback en suggesties al een plek te geven in deze opnamekalender.

Chef materiaal @Mechoj is alweer onrustig want gasten betekend extra spulletjes en dus kopen kopen kopen….En laat ie daar nou net blij van worden. “Goede materialen is het halve werk” staat bij Jochem op een tegeltje op het toilet. Die goede materialen maakt trouwens ook dat we als het goed is, met wat hulp van een expert, de “problemen” qua volume stemmen en tunes hebben opgelost.

En dan de cijfers: Tot onze grote verrassing en toch ook wel blijdschap zaten we na een dag al op 50 luisteraars :partying_face::partying_face: Inmiddels zitten we er al een stukje overheen namelijk 391 keer afgespeeld en 69 volgers. Ongelofelijk en zo blij mee!

Hou onze Insta Watch_Fellows en Spotify in de gaten voor updates en nw afleveringen :grin:

14 likes

Misschien leuk om deze bekende tijdlijn mee te nemen in een discussie

Waar sta je zelf?
Hoe zie je waar een ander is tijdens zijn persoonlijke horlogereis?
TagEd is duidelijk… :rofl:

4 likes

#waarheid​:pray::sweat_smile:

1 like

Ik vind dat een leuke om mee te nemen in een aflevering die we de volgende keer gaan opnemen. Zit een beetje in dezelfde hoek en daar past dit als “hoofdstuk” wel bij :grin:

1 like

Top, ik zie de Datejust wel verschijnen. :moneybag::pray:t3:

2 likes

Zit jij dan bij 4 of bij 10? :stuck_out_tongue_winking_eye: