WatchFellows Podcast

@Fate_Amenable_To_Change heeft een mooi stukje opgetekend over de

met @Watchstick_81 ? Cool!

Was weer een hele fijne aflevering :+1:

Goed geluid, leuke stellingen, vrienden met een gedeelde passie. Al bleef het in deze aflevering aangekondigde vuurwerk wel wat uit, toch iets meer eensgezindheid ten aanzien van de stellingen dan vooraf verwacht?

4 likes

Leuke podcast heren! Goede dynamiek, luistert goed weg. Erg fijn dat jullie de podcast ook niet doorspekken met allemaal onnodige Engelse hype termen :sunglasses:.

3 likes

Aha een nieuwe podcast, dat had ik kennelijk gemist. Binnenkort mooi te combineren met wat uurtjes achter het stuur, ben benieuwd.

3 likes

En nog een paar foto’s van de horloges besproken in het blok over de sweetspot qua formaat

3 likes

Ik had echt verwacht dat het knallen zou worden, toch wat voorzichtiger met mic dan zonder denk ik. :sweat_smile:

1 like

Ik draag een vrij brede range aan formaten.
M’n kleinste horloge (35mm).

M’n twee grootste (42mm).

Ja, ik heb ook nog een Seiko Solar Tuna, die op papier nog wat groter is. Maar deze draagt zeker kleiner dan twee bovenstaande, door het ontbreken van lugs.

Maar het mooiste draagt toch m’n Carrera glassbox 39mm en dat is toevallig ook nog 'ns mijn favoriete horloge. :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

De laatste uitzending luisterde weer heerlijk weg. Discussie was wat tam, maar wel goed volgbaar en helder. Jullie zaten ook op één lijn, dat helpt ook.

Ik was het ook grotendeels met jullie eens. Op het gouden stukje na. DD op leer is leuk voor even, volgens mij is die bewuste (6 digit) referentie ook niet te dragen met een bracelet, pinholes zitten anders. Ik laat me trouwens graag corrigeren als ik het mis heb.

Vind de inhoudelijke to the point podcasts erg fijn. Hou dit vast!

2 likes

Klopt volgens mij ook hoor, 118138 (en 35 en 39) zijn qua kast/ lugs anders dus past geen gouden band aan. Als ik het goed heb :sweat_smile:

Wij genieten ook, gaan we zeker doen :hugs:

1 like

Love Glassbox! Wil ooit nog een “Skipper”

En die Heuer :heart_eyes:

Ivm vakanties en gebrekkige verbindingen wat gefaseerd de besproken horloges :sweat_smile:

Het blokje goud (kleurig):

5 likes

En voor die enkeling die nu denkt, waar gaat dit over?! Hierbij de link naar de betreffende aflevering van de WatchFellows podcast:

3 likes

Het blokje micro brands:

5 likes

5 likes

Kijk dan, lekker hoor! :star_struck:

1 like

Vermakelijke podcast, heren!:ok_hand: Prettige chemie om naar te luisteren ook. Leuk idee om een aantal van de besproken horloges hier nog even te laten zien.

2 likes

Goed om te lezen! In augustus hebben we een fantastische gast met een hele bijzondere collectie te gast; stay tuned :smile:

2 likes

Hij was weer lekker boys! Heb weer met plezier geluisterd.
Maar ehm die GTG wanneer is die nou weer ? Duurt lang duurt lang :rofl:
De samenkomsten zijn altijd tof, misschien tussendoor eerst weer eens een biertje doen :sweat_smile:

2 likes

We hebben 2 weken geleden hapje gegeten en op het terras gezeten, mis je het nu alweer? :rofl::stuck_out_tongue_winking_eye:

Maar biertje altijd goed, ben met 2 weken weer terug :partying_face:

3 likes

Gelukkig :joy: Tot snel dan

2 likes

Yes, yes, yes; deel 4 van de WatchFellows podcast staat online! En wel een hele dikke dit keer, dankzij @Watchstick_81 en zijn unieke Speedmaster collectie. Wat kan die man heerlijk vertellen zeg, was echt een feestje om deze aflevering(en) met hem op te nemen:

Lees hier het hele [verslag] dat hij zelf heeft geschreven inclusief foto’s van alle besproken horloges: (Podcast WatchFellows – Aflevering 4 Speedmasters deel 1 | Show Notes)

3 likes