Goed geluid, leuke stellingen, vrienden met een gedeelde passie. Al bleef het in deze aflevering aangekondigde vuurwerk wel wat uit, toch iets meer eensgezindheid ten aanzien van de stellingen dan vooraf verwacht?
Leuke podcast heren! Goede dynamiek, luistert goed weg. Erg fijn dat jullie de podcast ook niet doorspekken met allemaal onnodige Engelse hype termen .
Ja, ik heb ook nog een Seiko Solar Tuna, die op papier nog wat groter is. Maar deze draagt zeker kleiner dan twee bovenstaande, door het ontbreken van lugs.
De laatste uitzending luisterde weer heerlijk weg. Discussie was wat tam, maar wel goed volgbaar en helder. Jullie zaten ook op één lijn, dat helpt ook.
Ik was het ook grotendeels met jullie eens. Op het gouden stukje na. DD op leer is leuk voor even, volgens mij is die bewuste (6 digit) referentie ook niet te dragen met een bracelet, pinholes zitten anders. Ik laat me trouwens graag corrigeren als ik het mis heb.
Vind de inhoudelijke to the point podcasts erg fijn. Hou dit vast!
Hij was weer lekker boys! Heb weer met plezier geluisterd.
Maar ehm die GTG wanneer is die nou weer ? Duurt lang duurt lang
De samenkomsten zijn altijd tof, misschien tussendoor eerst weer eens een biertje doen
Yes, yes, yes; deel 4 van de WatchFellows podcast staat online! En wel een hele dikke dit keer, dankzij @Watchstick_81 en zijn unieke Speedmaster collectie. Wat kan die man heerlijk vertellen zeg, was echt een feestje om deze aflevering(en) met hem op te nemen: