WatchFellows Podcast

En voor die enkeling die nu denkt, waar gaat dit over?! Hierbij de link naar de betreffende aflevering van de WatchFellows podcast:

3 likes

Het blokje micro brands:

5 likes

5 likes

Kijk dan, lekker hoor! :star_struck:

1 like

Vermakelijke podcast, heren!:ok_hand: Prettige chemie om naar te luisteren ook. Leuk idee om een aantal van de besproken horloges hier nog even te laten zien.

2 likes

Goed om te lezen! In augustus hebben we een fantastische gast met een hele bijzondere collectie te gast; stay tuned :smile:

2 likes

Hij was weer lekker boys! Heb weer met plezier geluisterd.
Maar ehm die GTG wanneer is die nou weer ? Duurt lang duurt lang :rofl:
De samenkomsten zijn altijd tof, misschien tussendoor eerst weer eens een biertje doen :sweat_smile:

2 likes

We hebben 2 weken geleden hapje gegeten en op het terras gezeten, mis je het nu alweer? :rofl::stuck_out_tongue_winking_eye:

Maar biertje altijd goed, ben met 2 weken weer terug :partying_face:

3 likes

Gelukkig :joy: Tot snel dan

2 likes

Yes, yes, yes; deel 4 van de WatchFellows podcast staat online! En wel een hele dikke dit keer, dankzij @Watchstick_81 en zijn unieke Speedmaster collectie. Wat kan die man heerlijk vertellen zeg, was echt een feestje om deze aflevering(en) met hem op te nemen:

Lees hier het hele [verslag] dat hij zelf heeft geschreven inclusief foto’s van alle besproken horloges: (Podcast WatchFellows – Aflevering 4 Speedmasters deel 1 | Show Notes)

10 likes

Net geluisterd, dit was een hele bijzondere uitzending. Goede verhalen en interessante materie voor iedere horlogeliefhebber en verzamelaar (ik snap nu dat daar een overlap én verschil tussen zit).

Bedankt Jordy en WatchFellows!

Op naar de volgende :muscle:t3:

4 likes

Tof om te horen! En geen dank nodig, wij vinden dit minstens net zo leuk om te doen als jij :hugs:

2 likes

Hele toffe aflevering weer. En een met de nodig huiswerk opdrachten. Over die 100€ challenge zijn daar nog bepaalde richtlijnen voor, ik heb al een aantal favorieten gemarkeerd maar hoor graag de ins/outs

1 like

De exacte randvoorwaarden hebben we nog niet bepaald. Staan ook open voor tips/ advies/ wensen etc!

100 is natuurlijk de inzet maar tijdens de zoektocht (erg leuk om te doen) kwam ik pareltjes tussen de 75 en 125 € tegen. En heeft de evt verzendkosten nog invloed op de gezette 100€ of laten we die buiten beschouwing. Verder zou ik zeggen geen hommages of middle kingdoms maar gewoon toffe horloges met een eigen smoel.

1 like

Terechte punten. En moet het nieuw zijn of mag het ook 2e hands?

1 like

Zou toch beide moeten kunnen, lijkt mij. Of wellicht vinden we iets nos cools in die prijsklasse

1 like

Vandaag erg genoten van de twee afleveringen met @Watchstick_81 Wat is het toch een prachtige hobby vol met nog mooiere verhalen en persoonlijke herinneringen. Dank jullie wel!

4 likes

Goed om te lezen!

1 like

Dank je wel! Leuk om te lezen, het is ook net zo leuk om te delen. :+1:t2:

Bij deze voor iedereen ook hier de shownotes:

3 likes