WatchFellows Podcast

:beers: :+1:

Ja nou, ik denk dat idd (TAG) Heuer sowieso interessant zou zijn. Maar ik zat ook/eigenlijk te denken aan bijvoorbeeld een Doxa.

1 like

Spontane brainwave en dus spontane oproep. We hebben 11 oktober de HF gtg in het Noorden, dan staat de studio klaar. Mensen die over merken als Tag (Heuer), Doxa of andere interessante merken kunnen/ willen vertellen zijn dan van harte welkom voor een try out. Beginnen we met een paar minuten over 1 model bv, plakken we alles aan elkaar tot 1 aflevering en kijken we op basis daarvan wie er nog een keer terug komt voor een volledige aflevering. Idee?

6 likes

Dank je wel neef! :fist_right: :fist_left:

3 likes

Vanochtend weer een heerlijke aflevering op kunnen nemen al zeg ik het zelf. Er zijn ergere dingen om te doen op een zondagochtend :grin:

16 likes

Kijk er weer naar uit!

1 like

Haha, nog een paar daagjes dan is ie er weer :hugs:

3 likes

Fortis, ook een leuk merk :wink:

2 likes

Je hebt toch niet stiekum meegeluisterd…?

2 likes

Ik kijk er naar uit!

2 likes

Kunnen jullie al een tipje van de sluier geven over het onderwerp?
In ieder geval goed om te zien dat ik mijn autorit voor aankomende week kan vullen met een goede podcast :grin:

2 likes

Je leert ons wat beter kennen omdat we iets doen met onze persoonlijke voorkeuren in verschillende prijsklassen. Ik vermoed dat daar wel wat verassende horloges tussen zitten. Dus luisteren is geheel op eigen risico voor je bankrekening🤓

7 likes

Ik merk inderdaad dat ik enthousiast wordt over de door jullie besproken horloges (met uitzondering van dat rare Indiase ding). De Chrono app kent een piek na elke luistersessie, de verschillende Speedy’s zijn de revue alweer gepasseerd.
Dat is een compliment naar jullie toe.

4 likes

Wat leuk om te lezen!

1 like

Dan zou ik rond de 1e van aankomende maand een limiet instellen en Chrono even verwijderen :face_with_peeking_eye::sweat_smile:

4 likes

Deel 1 en deel 2 achterelkaar geluisterd, wat een toffe afleveringen. Ik ga de rest ook gewoon weer volgen.

4 likes

Tof! Leuk om te horen :hugs:

Nog een paar nachtjes :hugs::hugs:

7 likes

Ah, leuk! Ben benieuwd!

Hier te vinden voor de mensen die nieuw aanhaken :grin:

7 likes

Komt ie niet meer op Apple Podcast?

1 like