Als het goed is wel? Mis je afleveringen? Dan por ik Chef Techniek @Mechoj even aan hoor
Ik zat niet op te letten
de volgende zal 1 september ook wel op Apple podcasts verschijnen
We zijn er weer!
Hij was weer heerlijk jongens ! Mooi verhaal van de man uit Frankrijk en je uitnodiging daar heel tof
Ja, wat een verhaal hè!
Weer een heel leuke podcast en bedankt voor de vermelding! Iedereen is mij nu wel zat denk ik haha. Prachtig verhaal van de Comex duiker! Goede dingen komen op het juiste moment.
Shownotes aflevering 6
Wat heb jij uit de kluis getrokken
Hamilton Khaki Field Mechanical
Tudor Pelagos FXD M.N.
Citizen Aqualand
€500,-
Wolbrook Skindiver
Casio G-shock
Tissort PRX Quartz
€1.000,-
Certina DS Action Diver
Hamilton Khaki Field Murph
Hamilton Khaki Field Auto
Scurfa diver one
Studio Underdog 01SERIES Goofy Panda
€2.000,-
Sinn 104 ST SA I B
Tudor 1926
Seiko Prospex HBC001J1 / HBC002J1
Doxa Sub 200T
Longines Heritage diver
€5.000,-
Tudor Pelagos FXD M.N.
Cartier Tank Américan
Tudor Pelagos FXD Zulu
Longines Avigation Big Eye
Tudor Black Bay Pro
Fortis Novonaut
Podver wat hadden wij een paar toffe dingen uitgezocht ![]()
Nu spelen jullie beide vals, afgebeeld is de Powermatic. Die is inderdaad aantrekkelijker, maar boven gesteld budget.
Leuke aflevering was het weer. Goed om de plaatjes erbij te hebben, ik had niet overal een beeld bij in de auto. Al kende ik de meeste wel.
#budgetoprekken ![]()
Fijne aflevering, waar veel langskwam, waaronder ook flink wat meer betaalbare en kleinere merken en wat leuke persoonlijke verhalen. Top, mannen! ![]()
Weer een hele fijne aflevering. Dank. Jullie waren het wel over de hele linie bijzonder eens met elkaar.
Mooie selectie en overwegend veel vintage inspired en zwarte wijzerplaten. Ik snap 'm wel ![]()
Leuk dat jullie ook de Fortis Novonaut benoemden. Met het unieke “Spacetested watchmovement : Werk 17.
Naast de test met de Stratospherische ballon is een jaar later ook nog een test uitgevoerd aan boord van een “spacerocket”. Welk merk doet dit als enige? : Fortis
Voor de geïnteresseerden:
Stukje historie:
ISS40:
Wat een fantastisch mooi horloge is het toch ![]()
Was weer een mooie podcast heren.
Het filmpje van Justin hast en Blancpain zag ik hier nog niet terug maar is inderdaad de moeite waard voor liefhebbers van Blancpain en/of vintage horloges.
Waanzinnig air command overigens
Thx voor de positieve reacties mannen! Deze was ook weer zo leuk om voor te bereiden en op te nemen. Voor mij gewoon weer een herbeleving van mijn Comex dag ![]()
Ja deze! content om onrustig van te worden ![]()
Wolbrook!