WatchFellows Podcast

Als het goed is wel? Mis je afleveringen? Dan por ik Chef Techniek @Mechoj even aan hoor

2 likes

Ik zat niet op te letten :wink: de volgende zal 1 september ook wel op Apple podcasts verschijnen

1 like

We zijn er weer!

16 likes

Hij was weer heerlijk jongens ! Mooi verhaal van de man uit Frankrijk en je uitnodiging daar heel tof

3 likes

Ja, wat een verhaal hè!

1 like

Weer een heel leuke podcast en bedankt voor de vermelding! Iedereen is mij nu wel zat denk ik haha. Prachtig verhaal van de Comex duiker! Goede dingen komen op het juiste moment.

4 likes

Shownotes aflevering 6

Wat heb jij uit de kluis getrokken

Hamilton Khaki Field Mechanical

Tudor Pelagos FXD M.N.

Citizen Aqualand

€500,-

Wolbrook Skindiver

Casio G-shock

Tissort PRX Quartz

€1.000,-

Certina DS Action Diver

Hamilton Khaki Field Murph

Hamilton Khaki Field Auto

Scurfa diver one

Studio Underdog 01SERIES Goofy Panda

€2.000,-

Sinn 104 ST SA I B

Tudor 1926

Seiko Prospex HBC001J1 / HBC002J1

Doxa Sub 200T

Longines Heritage diver

€5.000,-

Tudor Pelagos FXD M.N.

Cartier Tank Américan

Tudor Pelagos FXD Zulu

Longines Avigation Big Eye

Tudor Black Bay Pro

Fortis Novonaut

18 likes

Podver wat hadden wij een paar toffe dingen uitgezocht :smiley:

Nu spelen jullie beide vals, afgebeeld is de Powermatic. Die is inderdaad aantrekkelijker, maar boven gesteld budget.

Leuke aflevering was het weer. Goed om de plaatjes erbij te hebben, ik had niet overal een beeld bij in de auto. Al kende ik de meeste wel.

5 likes

#budgetoprekken :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Fijne aflevering, waar veel langskwam, waaronder ook flink wat meer betaalbare en kleinere merken en wat leuke persoonlijke verhalen. Top, mannen! :+1:

4 likes

Weer een hele fijne aflevering. Dank. Jullie waren het wel over de hele linie bijzonder eens met elkaar.

3 likes

Mooie selectie en overwegend veel vintage inspired en zwarte wijzerplaten. Ik snap 'm wel :smiley:

5 likes

Leuk dat jullie ook de Fortis Novonaut benoemden. Met het unieke “Spacetested watchmovement : Werk 17.

Naast de test met de Stratospherische ballon is een jaar later ook nog een test uitgevoerd aan boord van een “spacerocket”. Welk merk doet dit als enige? : Fortis
Voor de geïnteresseerden:

Stukje historie:
ISS40:

12 likes

Wat een fantastisch mooi horloge is het toch :star_struck:

1 like

Thanks! En heb je de Titanium Legacy al gezien?

5 likes

Was weer een mooie podcast heren.

Het filmpje van Justin hast en Blancpain zag ik hier nog niet terug maar is inderdaad de moeite waard voor liefhebbers van Blancpain en/of vintage horloges.

Waanzinnig air command overigens

9 likes

Thx voor de positieve reacties mannen! Deze was ook weer zo leuk om voor te bereiden en op te nemen. Voor mij gewoon weer een herbeleving van mijn Comex dag :blush:

3 likes

Ja deze! content om onrustig van te worden :smiley:

1 like

Wolbrook!

2 likes