WatchFellows Podcast

Leuk om te horen en dank voor je berichtje, maakt het voor ons nog toffer om te doen :grin:

1 like

We zijn er weer :partying_face:

11 likes

Ik zit nu al te wachten op dat videootje met die kluis en de aardappel🤩

4 likes

Yaay!!! Was lang wachten :smiling_face_with_tear:, kortom ik waardeer jullie podcast :heart_eyes:!

2 likes

Deze aflevering is vooral een aanrader wanneer je van plan bent deze Casio G Shock twv 80.000 USD aan te schaffen:

2 likes
3 likes

About Time GIFs | Tenor
:wink: :+1:

Leuk! Ga 'm z.s.m. even luisteren! :blush:

2 likes

Zoals beloofd ook het Fratello artikel :blush:

5 likes

@Mechoj dit is het artikel waar jij aan refereerde? Over de Synchron Poseidon Ice Diver die @Syntaxx in de groepsapp deelde waar jij vervolgens op los ging? Waar @Petteflet ook eens een stuk over heeft geschreven?

6 likes

Ja dat is een van de bronnen waar ik op los ben gegaan inderdaad :sweat_smile:

2 likes

@Aequitas1981 hartelijk dank voor het taggen🙏Ik heb het volledige verhaal gelezen en het is mooi omschreven. Er zijn in totaal 1000 exemplaren geproduceerd, waarvan 500 met de witte handset en 500 met de zwarte handset. Naar welke gaat jou voorkeur uit @Mechoj? Ikzelf bezit overigens de batch met de zwarte handset😎

4 likes

Lastig kiezen

9 likes

Welke heeft je voorkeur? Zit wel degelijk verschil tussen deze twee😇

1 like

Lastig lastig, maar lichte voorkeur voor zwart

2 likes

Wit!

1 like

Ik vind zelf het contrast met zwart over het lichte gedeelte van de wijzerplaat super mooi uitkomen.

7 likes

Ik dacht even waarom kiezen uit 2 dezelfde, maar indd rechts is net even mooier en duidelijker afleesbaar door die 2 zwarte wijzers

2 likes

Oh, dacht al; 19 jaar, horlogeliefhebber én fan van “Van -the man-Morrison”, die komt er wel!

3 likes

De rubriek “wat heb jij uit de kluis gepakt” in beeld:

10 likes

Sluit ik mij volledig bij aan. Foto gisteren genomen👇

7 likes