WatchFellows Podcast

9 juli de volgende aflevering online! En vandaag weer een super leuke opname dag gehad, dit keer met een gast. En wat was dat leuk!

15 likes

Leuk! Ben benieuwd

2 likes

Tof! Kijk ernaar uit!

2 likes

Nog 1 nachtje slapen……:hugs:

3 likes

Slapen? Slapen? Ik lig al nachten wakker! Trek het echt niet meer! Waarom duurt dat wachten toch zo lang?! :tired_face:
Nee, leuk, mannen! Ben benieuwd! :blush: :+1:

3 likes

Daar zijn we weer!!

@Vintagelover @Mechoj

7 likes

Peter, peter en Jochem, weer een super toffe aflevering.

3 likes

Ah dank je wel man!

2 likes

Thx, fijn om te horen! Waren er nog stellingen waar je het absoluut wel/ niet mee eens was?

1 like

Maat voering van een horloge, sommige horloges heb ik liever een kleine maat en andere hoort een grotere maat ligt aan het model en merk . De regel die ik aanhoud is: als het maar niet te groot is ! Wat bij mij past .

Daarnaast wat krijg je bij een pak : ik draag alles wat ik leuk vind :rofl:

1 like

Leuk om te luisteren! En leuk om mede Grunningers te horen. :slight_smile: Leuke afwisseling ook met de andere horloge podcast zo.

3 likes

Er gaat niets boven Groningen toch? :wink:

1 like

Een leuke vintage aanbieder zou nog leuk zijn met een stenen winkel. :upside_down_face:

2 likes

Dat missen we wel een beetje he? Begreep wel dat Johan van Stiggeltime tegenwoordig (een deel van) zijn assortiment bij HA juweliers in Haren heeft liggen.

1 like

Hoe kan ik Stiggeltime vergeten. :slight_smile: Die heeft inderdaad een klein deel van de vitrine bij HA toegeëigend gekregen.

3 likes

Welk horloge is dit?

1 like

Dat is een samenwerking tussen Moser en Reebok, met de Pump-functie naar het voorbeeld van de Reebok schoenen van vroeger: Pumping Up Horology: The Surprising H. Moser & Cie. x Reebok Streamliner Pump

2 likes

Wat wij ‘om de pols rockten’ in deze aflevering:

14 likes

Zo van de foto is de Seastar wel in een belachelijk goede staat zeg.

2 likes

Vind ik ook Bouwe😁:

11 likes