Watchmakermuseum, is dat wat?

Kreeg van de week een pamflet in de brievenbus om tickets te kopen voor de watchmakers museum. Als het goed is moet ik voor een bescheiden bedrag x aantal van hebben gekocht. Geen idee of mensen geïnteresseerd zijn om hierheen te gaan (kan wel eentje missen)

https://www.watchmakermuseum.com/museum/

Zijn er meer die hierheen gaan? Kent iemand de mensen achter deze expositie?

3 likes

Dit museum is gevestigd op een aparte locatie :joy::joy:

5 likes

De site maakt ook een wat onsamenhangende indruk. Je weet het wel uit te zoeken elke keer, Kasper. :rofl:

3 likes

Ik denk dat die dames gewoon entreegeld vragen… :slight_smile:

4 likes

…en vooral erg de tijd in de gaten houden! :upside_down_face:

Maar serieus, ik zou geen duur horloge omdoen. Je weet niet wat hier voor schimmigs achter zit. Met een -pakweg- Invicta zit je wel safe denk ik.

7 likes

Wat een raar bericht weer. Je krijgt reclame binnen en vervolgens heb je opeens x tickets gekocht zonder dat te weten? Of weet je niet zeker of je aankoop is gelukt?

2 likes

Ik had dit bericht iets te snel getypt. Ik kreeg dit in mijn brievenbus en zat te denken om een aantal kaartjes te kopen.

Gezien de reacties over de locatie lijkt mij dit niet legitiem.

1 like

Beetje Loesje buurt

1 like

Loesje is liev! :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Zorg dat je voorbereid bent.

pha033

4 likes

Crisco toch?

1 like

Mijn hemel. Dit is echt niet meer te doen.

“Een loesje buurt”…

Deze man kan niet echt zijn. Ik weet het nu zeker. @anon50762135, kom maar naar voren…

9 likes

Je moet er maar het beste van maken zegt mijn moeder altijd. :man_shrugging:

1 like

Goed dat mensen mij attenderen op de locatie. Heb er nu al gelijk geen zin meer in.:wink:

Maar je moet voorstellen dat ik niet de enige ben die zo’n pamflet heeft ontvangen. Als dit oplichters zijn dan kan het heel goed zijn dat hier een groep mensen achter zitten die mensen horloge afhandig willen maken.

Dit is gewoon een kleine tijdelijke pop-up op een zeer toeristische locatie. Meer niet.

3 likes

Ben bang dat je daar hooguit een klokkenspel te zien krijgt.

9 likes

Na het betalen van het entreegeld;
“Get over here dear and we’ll talk about the first thing that pop’s up”…

1 like

2 likes

Vanaf 12 augustus. Iemand kan tegen die tijd toch gewoon ff langs hobbelen of het ook daadwerkelijk open is?
Geef tegen die tijd maar een gil (als je dan daar nog mag komen :mask:)

2 likes

Als die bovenstaande jampotjes dan opengaan kan ik me voorstellen dat er wel gegild wordt ja…