Watchmaster

Door onjuist samenvoegen van een aantal topics is deze opnieuw aangemaakt.
Hieronder volgen de ervaringen met forumlid Watchmaster.

Bandjes verkocht aan @Watchmaster. Heb vaak contact met hem. Super aardige kerel en betaalde direct. Zeker een aanrader.

1 like

Goede snelle deal met @Watchmaster betreffende drie natostraps.
Goede prijs en snel opgestuurd.

1 like

Snelle, vriendelijke deal met @Watchmaster voor een mooie perlon strap! Aanrader :slight_smile:

1 like

Mooie perlon overgenomen van @Watchmaster. Prima snelle deal en bezorging. Bedankt Thomas!

1 like

Alweer zaken gedaan met Thomas @Watchmaster. Dit keer een horloge overgenomen van hem. Alles verliep soepel zoals ik gewend ben van hem. Zeker een aanrader.

1 like

Een Sinn 104 overgenomen van Thomas @Watchmaster. Voor het eerst even afgesproken. Leuk gesprek gehad. Top gozer. :ok_hand:

1 like

Deze week mijn Sarb033 aan @Watchmaster verkocht. Prettige mailwissling, snelle betaling en hij was zelfs zo netjes om wat extra kosten, als gevolg van mijn onervarenheid met Paypal, te delen. :+1:

1 like

Vandaag een Speedmaster Reduced opgehaald bij @Watchmaster , helemaal niks op aan te merken.
Alles prima en soepeltjes verlopen en zeker een aanrader voor iedereen! Wellicht tot een volgende keer, en nogmaals bedankt Thomas, ik ben heel erg tevreden!

1 like

Dit weekend mijn Explorer verkocht aan @Watchmaster. Fijne communicatie vooraf en ook tijdens de deal hebben we leuk over de hobby kunnen kletsen. Betrouwbaar forumlid dus zeker een aanrader om zaken mee te doen!

1 like

Tijdje geleden horloge verkocht aan @Watchmaster. Ging allemaal prima volgens afspraak, communicatie en betaling ook goed verlopen! Top!

1 like

Tudor BB 36 gekocht van @Watchmaster Prettig contact, en tijdens het bekijken van het horloge en de deal een leuk gesprek gevoerd over de horlogehobby. Vertrouwen is voor mij de belangrijkste reden om horloges te kopen en verkopen via HF. Als dat voor jou ook zo is zit je bij Thomas goed! Nogmaals bedankt voor de fijne deal, en het mogen passen van je Explorer II :sunglasses:

1 like

Thomas zijn Sarb 035 overgenomen, deal was snel rond en Thomas heeft de Sarb gelijk opgestuurd na betaling. Product was heel goed verpakt. Top communicatie en een zeer betrouwbaar forumlid. :slight_smile:

1 like

Vorige week heb ik mijn Vanguard strap verkocht aan @Watchmaster. Snelle reactie, betaling en na afloop een mooie foto van de strap op zijn horloge. Al met al zeer prettige deal!

1 like

Vandaag een horloge verkocht aan @Watchmaster
Aardige gozer en leuke deal gedaan.

Komt zijn afspraken na, en doet lekker snel zaken.

:star::star::star::star::star:

1 like

Tijdje geleden horloge gekocht aan @Watchmaster. Ging allemaal prima volgens afspraak, communicatie en betaling ook goed verlopen! Top!

1 like

Vanmiddag een Tudor BB58 afgehaald bij Watchmaster. Duidelijke communicatie vooraf en een vriendelijk ontvangst bij het afhalen. Het horloge was na 2 jaar gebruik nog in topstaat. Ben er blij mee!

1 like

@Watchmaster heeft mijn watchroll overgenomen. Alles top, aanrader! :ok_hand:

1 like

Horloge overgenomen van @Watchmaster

Vanwege omstandigheden kon ik niet reizen en hij is hem daarom gewoon eventjes langs komen brengen!

Horloge zoals geadverteerd, prettige communicatie en goed gevoel aan overgehouden!

1 like