Longines zulu als do-it-all? Lijkt mij persoonlijk het fijnst om er maar een mee te nemen.
Als je er toch meer wilt meenemen zou ik kijken naar iets kleins/plats dat je makkelijk in een tas of kluisje kunt doen, eerder een etui dan een roll, denk ik.
Heb tot nu toe enkel een horloge om de pols en eentje in een travel case meegenomen. Denk dat ik nog een eens een case voor drie horloges aanschaf. Dan heb ik plenty keuze. Iets voor tijdens wandelen/hiken en wat broodnodige variatie voor de avonden, afhankelijk van de setting/invulling. Kortom: ik lees mee.
Kijk eens op watchpouch.nl Prachtige spullen om je horloges in te bewaren en mee te ben op je reis! Heb zelf al enige tijd een watchroll en een watchpouch ervan. Worden alleen maar mooier met de tijd!
Ik heb een watchroll van €50 van amazon en een pouch met 5 slots prijs weet ik niet meer. Beide voldoen. Ik denk dat het gewoon aan je voorkeur ligt
Die van amazon van €50 zijn geen full grain leather dus die gaan niet zo lang mee als die van everest bijvoorbeeld. Maar daar betaal je dus weer het 4 voudige voor.