Watchroll of Watchpouch?

Goedemiddag forumleden,

I.v.m. mijn aankomende reizen ben ik opzoek naar een opberg mogelijkheid voor mijn reiskompanen.

Op het wereldwijdeweb kom ik diverse soorten tegen, van een schappelijke 50 euro tot een absurde 500 euro.

Wat is jullie ervaring en wat adviseren jullie mij.

Bij voorbaat dank!

2 likes

Hoeveel horloges neem je mee?
Sowieso een:
Ontbijt horloge
Lunch horloge
Diner horloge
Zwemhorloge
Duikhorloge
Borrelhorloge

Roll voor 3 horloges is een begin.

6 likes

sport-/fitness horloge?

3 likes

Hij gaat reizen Ivar. Niet sporten

5 likes

https://www.horlogeforum.nl/t/breitling-opberg-case-collectors-item/472508?u=lastgentlemen

1 like

3 horloges, duiker voor het strand, dress voor het restaurant en een gmt voor het reizen tussen de diverse landen, Die laatste is geen must.

Maar 3 is denk een mooie hoeveelheid.

Longines zulu als do-it-all? Lijkt mij persoonlijk het fijnst om er maar een mee te nemen.
Als je er toch meer wilt meenemen zou ik kijken naar iets kleins/plats dat je makkelijk in een tas of kluisje kunt doen, eerder een etui dan een roll, denk ik.

1 like

Ahhhh jeugdsentiment.

2 likes

geen van beide:

dit wil je
8e44cdabb1a59437a1f6a107e4dd15717cec9e93_1_374x500

5 likes

Heb tot nu toe enkel een horloge om de pols en eentje in een travel case meegenomen. Denk dat ik nog een eens een case voor drie horloges aanschaf. Dan heb ik plenty keuze. Iets voor tijdens wandelen/hiken en wat broodnodige variatie voor de avonden, afhankelijk van de setting/invulling. Kortom: ik lees mee.

2 likes

Ik neem doorgaans een watchroll voor 3 horloges mee. Die past meestal prima in zo’n hotelkluisje.

2 likes

Kijk eens op watchpouch.nl Prachtige spullen om je horloges in te bewaren en mee te ben op je reis! Heb zelf al enige tijd een watchroll en een watchpouch ervan. Worden alleen maar mooier met de tijd!

4 likes

Dat is er een die ik toevallig in mijn collectie heb.

8 likes

Maar het was niet toevallig dat ik die noemde :wink:

1 like

Te groot voor mijn bagage schat ik zo.

Zie mijn advertentie. :smiley:

1 like

je hebt ze in soorten en maten

bd070e493a87c6216df647af1915b0ca0e74e87f_1_281x500

5 likes

Hele mooie roll, maar toch meer op zoek naar iets minder merk gebonden.

1 like

Peli case

Ik heb een watchroll van €50 van amazon en een pouch met 5 slots prijs weet ik niet meer. Beide voldoen. Ik denk dat het gewoon aan je voorkeur ligt

Die van amazon van €50 zijn geen full grain leather dus die gaan niet zo lang mee als die van everest bijvoorbeeld. Maar daar betaal je dus weer het 4 voudige voor.

https://www.amazon.nl/horlogedoosje-opbergdoos-cilindrische-horlogebescherming-koffiekleurig/dp/B09FDZYG3S?ref_=ast_sto_dp

1 like