Watchroll of Watchpouch?

Bruh dit is allemaal drank-en peukenruimte wat je koffer mist

1 like

Koffers zijn zó overschat/oveRrated :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Horloges ook :grin:

2 likes

Misschien deze 42mm verkopen voor de 39mm (staat je mooier denk ik) en dan hoef je enkel te wisselen tussen de stalen band en de lederen band. Aangezien de Zulu Time een snel bandenverwisselsysteem heeft, is het ook niet nodig om enige tool mee te nemen.

Bovendien heb je al een mooi horloge wat eigenlijk 3 horloges zijn die je wil meenemen. Dus als je de andere 3 verkoopt, is je reis misschien ook al (of toch voor een deel) terugbetaald :wink:

Made by @Silvester1987

5 likes

Uit reallife experience spreek ik nu, watchroll voor 3 is te weinig.ik ben nu 6 dagen met vakantie en wil naar huis. Gewoon te weinig keuze als ik op het strand lig.

2 likes

1 nette duiker voor alles.

1 like

Ik vind Wolf 1834 mooi spul maken, begon ooit met 2 piece case, Wolf 99504, die kan je voor <€50 vinden. Inmiddels ook een Blake 3 piece watchroll en als ik met minder (dan wel met 4) horloges reis ook eventueel nog een watchpouch met initialen (watchpouch.nl).

2 likes

Iets in deze stijl dacht ik aan:

5 likes

Avec amour pour mon cher ami :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik heb zoiets… voor 2 horloges. Plat genoeg om makkelijk op te bergen. ( 1 om de pols, en 2 mee )

4 likes

Dé Watchtpouch? Als in Watchpouch?
Nice man. Welkom terug.

2 likes

Heb een rol en 2 pouches van onze bekende poucher Wesley. Rol passen er 5 in, als ik los een heb dan pak ik een losse.
Super service en kwaliteit.

2 likes

Ik ben tevreden van dit op amazon

2 likes

Kies in elk geval voor kwalitatief materiaal, ervaring is toch dat op vakantie het wel wat te verduren krijgt. Leer is dan een materiaal wat mooi oud gaat worden, ik heb zelf goede ervaringen met de producten van @watchpouch . Koop je ook nog eens handwerk van een horloge liefhebber. En het is ook nog eens niet zo’n enorme lul met vingers als je hem een beetje leert kennen.

6 likes

Schattige slaapzakjes haha. Gezellig samen

1 like

:rofl:

Ik kan het beamen trouwens :+1:

Deze komt ook van @watchpouch

5 likes

Ook ik ben “in de markt” en lees even mee. De watchpouch (van watchpouch) staat op de shortlist, maar ook de roll van Nordform (mer schuifsysteem ipv drukkers).

Iemand daar wellicht ervaring mee?

Heb je een linkje?

Vergeet dé concurrent van @watchpouch en @Silvester1987 niet :innocent:

TK/TR: watchrolls en watchpouches - Horlogemarkt (banden, onderdelen, etc) - Horlogeforum.nl - het forum voor liefhebbers van horloges

1 like