Watchroll of Watchpouch?

Ik heb geen concurrent aangezien ik dit puur voor de fun doe voor vrienden :smiling_face_with_three_hearts: Watchpouch maakt schitterende producten van leer overigens :ok_hand: kwaliteitswerk, prachtig. Ik werk zelf uitsluitend met stoffen zoals Kevlar, cordura en powershield, geschikt om met 180km/u op je plaat te gaan…

3 likes

Oh, lees dat je weer terug bent, maar @watchpouch dus. :metal:

1 like

Mocht je bereid zijn een investering te doen; voor maar liefst acht euro gaat deze gaat al jaren mee en doet zn werk meer dan prima.

Verkrijgbaar bij de welbekende Chinese grootgrutter

Ik bewaar ze op een veilige plek

8 likes

Ik heb deze van @watchpouch van mijn vrouw gekregen…

Mooie watchroll voorzien van initialen.

6 likes

FTFY

2 likes

10 posts hierboven dezelfde in blauw :smiley::+1:

1 like

Ik gebruik een gelijkaardig type om te reizen. Toch wel prettig dat dit iets meer extra bescherming biedt in je koffer. Zeker als je koffer niet vol is.

Maar een watchpouch in je sokken, of een watchroll tussen je ondergoed kan ook natuurlijk. In de koffer hé mannen, niet als deel van je outfit.

Allen bedankt voor de input.

Voor de aankomende reis is het naar wat twijfelen toch een pouche geworden. Maar de roll zal er naar alle waarschijnlijkheid ook snel komen.

Made by @watchpouch.
Voordeel is dat je hem naar je eigen wensen kunt laten maken.

13 likes

En 8 posts eronder dezelfde in ander blauw. :grinning: :+1:

1 like

Gaaf!

1 like

Nice met je avatar, ook met camo-houders.

2 likes

Ik heb je websites even bekeken; je verkoopt mooie producten! Ga ik zeker onthouden.

1 like

Ik ben erg te spreken over een watchroll die ik via Etsy bestelde. Hierbij de link: Gepersonaliseerde lederen horlogekast, horlogerol voor 3 horloges, op maat gemaakte horlogekasten, bruidegomgeschenk - Etsy Nederland. De horlogerol wordt kosteloos gepersonaliseerd.

Hieronder een foto van mijn exemplaar:

Klopt, deze is met drukkers.

Werkt op zich wel prima, maar schuivers zijn lijken mij bij nader inzien nóg praktischer.