Watchtime 2022 Düsseldorf - Wie gaat er allemaal?

Watchtime in Düsseldorf vindt vrijdag, zaterdag en zondag plaats.

Gezien ik nog nooit op een echte horlogebeurs ben geweest, leek me dit wel leuk.

Zijn er nog meer mensen die gaan?
Ik ga vrijdag. @NilsW weet je al op welke dag jij gaat?

Mochten er nog meer HF leden zijn die gaan, wellicht is het wel leuk om een tijd af te spreken?

Om een beetje te kunnen bepalen of het de moeite waard is om deze rit te gaan rijden (of wellicht nog een milieusticker moet aanschaffen, zoals ik :joy:) is hier een overzicht van de merken die er zullen staan.

17 likes

Dat lijstje is een stickertje wel waard kerel, have fun!!

1 like

Lijkt me tof! Ik moet het alleen even geregeld krijgen thuis :grimacing:. Was van plan zaterdag te gaan.

1 like

Had heel graag willen gaan, maar morgen gaat me helaas niet meer lukken.

1 like

Oeps… ik ben een uur te vroeg :see_no_evil:

Ik had eigenlijk wel een rij verwacht voordat het open zou gaan.

Ik zal straks wat foto’s plaatsen van de beurs.

14 likes

Veel plezier!

1 like

Veel plezier daar!

1 like

Mooie beursdag !

1 like

Veel plezier, ben benieuwd naar de foto’s

1 like

Benieuwd naar je foto’s van vandaag :grinning:

Ressence alleen al is de rit waard! Gaat hem gezien de huidige staat van mijn auto niet worden voor mij. Veel plezier!:ok_hand:

Het is niet een hele grote beurs, maar leuk voor een paar uurtjes rondstruinen.

Ik had Laco nog nooit in het echt gezien, maar ik moet zeggen ik ben heel enthousiast geworden van de (ik dacht) 40mm met B dial.

8 likes

Bell & Ross is aanwezig… je moet er van houden.

6 likes

Ik was erg nieuwsgierig Naar Fortis. Ik mocht aan de tafel schuiven en werd “gekoppeld” aan Arjan, waarmee ik een heel leuk gesprek heb gehad. Achter ieder horloge werd een leuk verhaal verteld.

De Flieger van 39mm heeft wel de meeste indruk op me gemaakt.

17 likes

Hanhart is ook aanwezig! Een van de merken waarvoor ik naar deze beurs ging.

13 likes

Sherpa… ook een merk die ik in het echt wilde bewonderen! Met name de Sherpa OPS.

Wat een parel was dat zeg!!! Het leuke was dat de oprichter er zelf stond. Het verhaal en het ontstaan had ik al gelezen, maar hij vertelde het zelf nog eens met vol enthousiasme!

10 likes

Dan even naar de echte dure jongens… maar als je dit koopt heb je denk ik een beetje gebrek aan smaak :see_no_evil: mocht ik de centen er voor hebben, dan zou ik het op heel wat anders stuk slaan :rofl:

7 likes

Uiteraard ook even langs geweest bij Oris, toch wel mijn favoriete merk.

Ik weet het niet zeker, wellicht een primeurtje? Er lag een hele kleine Divers 65. Mijn Duits is wat roestig, maar ik had begrepen dat het een gelimiteerde oplage is van 150 stuks. Brons is leuk, alleen met glimsteentjes? Persoonlijk is het niet iets voor mij.

Oh… ik heb mijn eerste cadeautje van Oris gekregen :grin:

14 likes

Dacht dat die al een paar weken uit was.

1 like

Hebben ze ook de versies met tudor caliber?

1 like