Dank voor de update en foto’s . Ik ga morgen samen met mijn zoon. Ben benieuwd
Ah dat wist ik niet. Voor mijn was ie in ieder geval nieuw.
Geen idee. Ik heb bij deze stand eigenlijk alleen maar gekeken.
Tof! In eerste instantie dacht ik dat ik wel klaar was, maar na een kleine koffiepauze ben ik weer terug gegaan. Jullie gaan uren plezier hebben!
Hier te zien op een Instagrampost van 15 september.
Maar op het officiële Instagramkanaal van Oris vind ik hem ook niet terug.
Gezellig met mijn maatje en oud collega gaan we zaterdag a.s!.
Mooie foto’s @JuKo ! Jammer dat ik er niet bij kon zijn vandaag. Eens kijken wanneer er weer zo’n beurs is ergens.
Conclusie van de dag:
Wat een indrukken! Zoals ik ben begin ik verlegen en durf eigenlijk bijna niet te passen. Voel me dan zo opgelaten. Maar goed… geen verkoper die je pushed om te kopen. Het is gewoon puur ervaren…. En toen
Ik dat gevoel kreeg… ja toen ging ik los
Al doe gesprekken, al dat mooie spul… het was echt heel erg leuk!
Wat ook leuk was, was het interview met Rolf Studer, CEO van Oris. Het ging over de kijk van Oris op duurzaamheid en wat ze daar allemaal aan doen. Heel interessant. Soms ook wel tegenstrijdige antwoorden, maar leuk om meegemaakt te hebben. Als persoon is hij ook ontzettend aardig, tenminste zo kwam hij over toen ik hem sprak op de stand.
De buit van vandaag:
Maar!!! Mijn grail was er ook en kon het niet laten om die nu eens te gaan passen!
Mooi verslag !
Leuk gedaan!
Leuk ! Al heeft mijn voorkeur een oude rommelbeurs als de Rikketik
Ik ga Zondag met @Nash
Heel erg benieuwd wat we daar gaan beleven. 53 minuten rijden en ik sta voor de deur
Het lijkt me geweldig om al die merken te ervaren en de nieuwe producten te zien.
Toys for boysss!
Op de bovenste foto staat Lothar Schmidt, de boss van Sinn.
Mooie foto’s heb je gemaakt. Ik ben er ook geweest vandaag en het was zeer de moeite waard.
Dankje! Hopelijk hebben jullie een beetje een indruk gekregen.
Dat is inderdaad ook leuk. Dit is een beurs waar je voornamelijk horloges kan ervaren, een hoop goodies kan krijgen en voor ondernemers kan gaan netwerken.
Toch, dat ervaren zonder dat er een verkooppraatje wordt gedaan is ook erg leuk.
Dat was het zeker! Lekker ongegeneerd alles kunnen passen. Bij een AD vol ik me toch altijd wat opgelaten als je niet de intentie hebt om te kopen, maar alleen even wilt passen. Alvast veel plezier!
Het was leuk he? Ah kijk, weer wat geleerd. Mijn gretige ogen hadden enkel aandacht voor de Moonwatch
Dank voor het verslag Juko
Mooi man! Ben benieuwd
Heeft Omega ook een stand? Of Rolex? Of doen die niet mee? Ik zag beide merken wel op je foto’s.
Ze doen niet mee in de zin dat ze geen eigen stand hebben, maar er staan een aantal juweliers die ze verkopen. Bij binnenkomst loop je eigenlijk gelijk al tegen Zenith en Omega aan.
Daar achter staan twee stands van vintage juweliers die Rolex heeft.
Ik wilde zelf heel graag de Explorer passen. Ik kon alleen niet zo snel zien welke Explorer het was, maar iemand anders was helaas al bezig met deze Explorer. Geen idee of die verkocht kon worden.