Ik denk dat ik gisteren nog wat te verwerken had, want je post dringt nu pas tot me door
Klopt, ik heb hem ook een paar keer zien rondlopen en hij werkte zelf ook mee achter de stand. De CEO van Oris was er ook. Daar heb ik nog eventjes een kort babbeltje mee gemaakt.
Voor de mensen die vandaag gaan, post gerust hier jullie foto’s en ervaringen!
Ik ben er gisteren geweest en deze ochtend weer naar huis. Erg leuk dat je op zo’n beurs soms met de eigenaar of de maker kan praten van een bepaald merk.
Zo heb ik kennis gemaakt met Ivo Staudt, leuke vent en mooie horloges!
Alexander Shorokhoff heeft mij een van z’n meest ingewikkelde horloges laten zien. Afwerking is echt super strak allemaal. Ik had er niet zo’n beeld bij totdat je er 1 in handen hebt.
Even bij Minase gekeken, stukje uitleg over hoeveel werk er wel niet zit in alleen de afwerking van de kast en eventueel een stalen band. Los van de hele dial layout die al best ingewikkeld is.
Ik zie elke keer reclame van “Sherpa” op instagram, in het echt ziet deze er best wel knap uit! En hoogwaardiger dan ik dacht!
Hanhart is zeker de moeite waard, nog nooit eerder gezien in het echt. Ik zei nog, volgens mij draagt Jort Kelder er altijd 1 maar heel veel meer weet ik ook niet.
Deze nieuwe Pioneer reverse panda zag er wel erg goed uit in een hele draagbare 40mm. Het rood op de pusher en bezel is een speciale coating die heel krasvast is begreep ik
Ik kwam natuurlijk voor Fortis en het was gewoon gezellig aan tafel, met een biertje erbij! Zo’n beetje alle mensen die je ziet op het youtube kanaal van Fortis die zijn er ook wel ongeveer. Leuk om kennis te maken! Ik wilde graag de hele Stratoliner collectie zien en die waren er uiteraard! Ook de nieuwe Marinemasters inc. de Limited edition met goud.
Ik heb helaas alleen bijna geen foto’s maar Juko heeft z’n best gedaan zie ik!
Wat een tof horloge dit! Het is jammer dat ik dit weekend andere plannen heb, anders had ik de Stratoliner graag willen passen. Op de (niet promo) foto’s valt hij in ieder geval niet tegen! Deze heeft een LJP uurwerk toch?
Klopt, extra schokbestendig gemaakt “Space Proof” en 60uur power reserve. Ik kreeg ook een loep om de details te bekijken. Erg mooi allemaal! Mijn nummer 1 op de verlanglijst
Mooi was ie hè? Ik vroeg of ik hem even mocht passen. Vervolgens trok Sven (die reusachtige man met baard) de halve booth leeg haha. Het gesprek was zo leuk dat je op een gegeven moment geen foto’s meer maakt.
Hij gaat mij ook helpen met de vraag betreft de gladde end links en end links met streepjes op de Divers 65. Die Chronos edition heeft namelijk ook gladde end links.
Heb je ook te horen gekregen wat de indicaties van het blauw allemaal inhielden? Met die gedachtegang een heel gaaf horloge! Dus mochten we een keer naar de ruimte gaan met Virgin, tja… dan moet er een Stratoliner komen
Ik had ook begrepen dat het rood op de Hanharts heel krasbestendig is. Nog met de vraag waarom het rood is, had de beste man een fantastisch verhaal. De mythe gaat dat vrouwen bepaalde accenten rood maakte op de horloges van de gevechtspiloten, zodat ze herinnerd werden aan hun liefde en hoopten dat het rood een soort talisman was, zodat ze weer heelhuids zouden terugkeren.
Wat ik ook helemaal vergeten was is de booth van Sinn. Ik had me nooit in de merk verdiept. Het was de hele tijd door mega druk, maar toen er een moment van rust was, ging ik kijken.
Ik heb een hele mooie demonstratie gekregen over de krasbestendigheid en een fantastisch verhaal over hoe de case back mee beweegt met drukverschillen op dit horloge
Dan denk je weer, Duitsers en staal… daar zijn ze toch heer en meester in. Het merk is wel meer in beeld bij me gekomen en ga me er wat meer in verdiepen.