Watchtime 2024 beurs in Düsseldorf

Heb rode Fluevog puntschoenen aan. :rofl::rofl:
IMG_1989

2 likes

Veel plezier aan degene die gaan! @Paul2all leuk om impressie te zien! Ik laat verstek gaan helaas…

3 likes

Dank voor je verslag Paul. Mooi verlanglijstje :wink:

2 likes

Nog even de indrukken verwerken met de nieuw verworven Whiskey :ok_hand:t2:

12 likes

Even een vraag kun je ook tickets aan de kassen kopen?zie dat het via de site uitverkocht is en wil wel graag heen morgen.

Dagje Düsseldorf is altijd leuk!

Ik heb mijn ronde gemaakt en ook even bij Cornelius van Circula geweest maar ik kwam natuurlijk voor Fortis!

En natuurlijk Currywurst!

Vrouw bij de kassa; Mayonaise oder ketchup dazu?
Ik; Jah Mayonaise bitte ich bin Niederlandisch.
“Dann Brauchen Sie 2” :joy:

36 likes

13 likes

Kan normaal gesproken wel,kost dan €25,- dacht ik.
Je kunt het beste vooraf even informeren naar dagtickets.
Zondag is nog wel beschikbaar in de voorverkoop

1 like

PARKEREN; dit jaar vanwege de kermis minder plaatsen beschikbaar naast het beursgebouw. Tip: tegenover het beursgebouw is een parkeergarage beschikbaar

3 likes

Die Laco deckwatch is wel heel erg lekker! :heart_eyes:

Twijfel om zondag heen te gaan, ben dan in de buurt op bezoek.

Advies is om, zoals @ABCSteed al aangeeft, geen gebruik te maken van parking Rheinterasse maar van de parkeergarage direct aan de overzijde.

1 like

Wat extra foto’s:

Dank je wel Arjan voor de gastvrijheid en gezelligheid! En bijzonder leuk dat Fortis ook de hele collectie van/voor @Subonno had meegenomen. 53 stuks inmiddels begreep ik van de Mannen van de Tijd…

En natuurlijk benieuwd naar de nieuwe podcast aflevering met @Sjorsson @Twan @De_Guru :+1:

19 likes

De Lebois&Co op verzoek van @SwissToni en de nieuwe Seiko’s op verzoek van @Ojjz :wink:

14 likes

23 likes

En natuurlijk veel plezier voor iedereen die zaterdag en/of zondag nog naar WatchTime gaan!

21 likes

Thanks! Volgens mij weet ik genoeg…

:neutral_face:

3 likes

Het licht is natuurlijk, laten we zeggen, suboptimaal in een dergelijke ruimte. Onderstaande foto is misschien net wat beter maar laat onverlet dat de wijzers aan de randen en onderzijde minder goed zijn afgewerkt.

10 likes

Ik vind ze er wel goed uitzien eigenlijk.

Wat valt jullie op?

4 likes

De foto is niet van topkwaliteit natuurlijk, als je er zo op gaat inzoomen. Maar op eerdere pers- en recensiefoto’s zag je dit ook.

Dit gaat mij gegarandeerd voldoende jeuken om de Lebois af te laten vallen. De SPB317 en de Wolbrook Skindiver heb ik om dezelfde reden laten gaan.

1 like