WatchWalker

Een hele prettig ervaring opgedaan met @WatchWalker.

Een hele prettige HF-er om zaken mee te doen, te bomen over horloges, een bak koffie te drinken. :wink:

Heldere communicatie. Duidelijke afspraak en ik durf te beweren iets te bescheiden in de omschrijving in de advertentie. 9,5 op 10. Nah. Ik durf de 9,999 op 10 aan voor de SPB069 die ik heb over genomen.

Bedankt man! Was gezellig en wellicht tot een volgende keer!

Zeker een aanrader! :+1:

1 like

Absoluut een aanrader om zaken mee te doen @WatchWalker.
Prima communicatie en idem snelheid van afhandeling. Topper!!!

2 likes

Klokje van @WatchWalker gekocht dat in het echt mooier is dan op de foto.
Nette en vertrouwenwekkende communicatie, en daarna ook gewoon alles volgens afspraak, .

Ik zou zo weer zaken met deze HF-er doen!

Kan alleen maar bovenstaande onderschrijven, prima communicatie met @WatchWalker , alles geheel conform afspraak, en gezellig aan de koffie. Any time :slight_smile:

1 like

Gisteren een afspraak gehad met @WatchWalker . Hierbij kwam deze de afspraken goed na, na een vlotte deal met duidelijke communicatie. Prettig om mee te praten over horloges onder het genot van een kopje koffie. Alleen al voor het praatje zou ik iets kopen.

1 like

Dat er nog vele kopjes koffie mogen volgen Wim! Hou me op de hoogte van die dial aub…
En bedankt voor de recensie.

Horloge verkocht aan @WatchWalker.

Goede communicatie, goede deal. Goed gesprek tijdens en door mij alleen cheap ass Senseo koffie op locatie beschikbaar (waarvoor excuses! :wink: )

1 like

Vandaag horloge gekocht en ingeruild met @WatchWalker. Ik kan alleen maar alle positieve recenties onderschrijven. Gezellige kerel, betrouwbaar, realistisch, kent zijn zaken. Ik kan hem van harte aanbevelen!

1 like

Dankjewel! Ook voor mij een zeer aangename kennismaking. Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.

Vandaag een prachtige Grand Seiko overgenomen van WatchWalker. Alles verliep zoals gepland en onze afspraak was erg gezellig!

1 like

Geniet ervan! Misschien tot de volgende keer. Als jij (jullie) in de buurt zijn, koffie kan altijd!

1 like

Gister zaken gedaan met @WatchWalker, vlotte communicatie vooraf en vervolgens een prettige overdracht. Dank voor de deal en tot een volgende keer :ok_hand:

1 like

Ben benieuwd welke Speedy je uiteindelijk verkiest te houden…

Gisteren een hele fijne ruildeal gedaan met @WatchWalker. Op het forum was de communicatie duidelijk en helder. Duidelijke afspraken kunnen maken en zodoende elkaar op korte termijn kunnen ontmoeten. Ik vond het fijn dat hij bereid was halverwege tussen onze uitvalbasissen af te spreken. Lekker kunnen praten over de horloges op tafel en tot een eerlijke ruildeal gekomen. Ook in persoon dus een bijzonder positieve ervaring met @WatchWalker. Van harte aanbevolen om zaken mee te doen. :smile: :+1:

Bedankt voor de recensie. Een extreme ruil van een zeer sportief en opvallend horloge tegen een uiterst discrete dress watch. Wel leuk, moet niet altijd meer van hetzelfde zijn.

De komende maanden zullen uitwijzen of het een wijze beslissing was… :nerd_face:

Het was in ieder geval een positieve ervaring wat het persoonlijk contact betrof!

1 like

Cross post voor het complete verhaal

3 likes

Hier zit een stripverhaal in! :sunglasses:

1 like

Haha… dat dacht ik ook. Als beide actoren hiermee akkoord zijn. :v:
@Jurtz en @WatchWalker

1 like

Ter ere en glorie van het forum, waarom niet? :cowboy_hat_face:

1 like

Akkoord!