WatchWalker

En @jur kan weer bezig met opschonen :ok_hand:
Laten we hier gewoon de recensies houden. Dit had ook in dat ā€˜strip-topicā€™ gepast heren.

2 likes

Ik wil graag reageren op mijn eerdere ervaring hier. @WatchWalker en ik hebben alles uitgepraat en we hebben besloten om elkaar de hand te schudden en zand over het verleden te doen. Ondanks mijn domme en ondoordachte handelen heeft @WatchWalker veel geduld met mij gehad. Ik raad hem aan om zaken mee te doen, omdat hij altijd bereid is om de dialoog aan te gaan. Bedankt voor de wijze les Michel. :+1:

10 likes

Vandaag een prachtig horloge overgenomen van @WatchWalker. Fijne kerel om zaken mee te doen en leuk over horloges gesproken. Snelle, eerlijke communicatie en een vlotte deal. Het horloge kwam nog completer dan omschreven, een mooi stukje historie.
Bedankt WatchWalker!

2 likes

Vandaag samen met een vriend van mij een prachtig horloge overgenomen van @WatchWalker. Enorm soepele communicatie gehad, leuke gepraat over horloges en heeft duidelijk verstand van zaken! Dank @WatchWalker.

1 like

Na mijn oproepje dat ik op zoek ben naar een Omega Travelcase, bood @WatchWalker deze gratis aan. Is natuurlijk al een sterk staaltje forum spirit! Vervolgens bood hij aan, om deze bij mij thuis te droppen; hij was toch in de buurt en trotseerde zelfs de boerentrekkers op de weg :smiley:
Michel, dankjewel hiervoor, en voor de supernette Omega case, helemaal top!

1 like

Een horloge gekocht van Michel, @WatchWalker , kan niet anders zeggen dan Top :+1:, de klok is als nieuw! Zeer prettige en correkte communicatie en werd bij mij thuis afgeleverd! Dat is pas serviceā€¦
Zeker een man om nog zaken mee te doen!:ok_hand::wink:

1 like

Van mijn kant ook louter positieve ervaringen met Michel. Correct en netjes.

1 like

Recent een ST2 Ultraman van Michel @WatchWalker overgenomen in een ruil met mijn Polar 16570. Prima contact, erg aardige kerel met verstand van zaken en gezellig gesprek. Overdracht verliep smooth - aanrader!

1 like

Kan al de positieve feedback alleen maar beamen. Speedmaster (met door mij gezochte 1450 bracelet) van @WatchWalker overgenomen en gedurende het aankoop proces is de informatie voorziening erg goed en compleet geweest.

Prettig contact en overdracht, zeer aan te raden.

1 like

Na het plaatsen van mijn gezocht ad. Kreeg ik kort erna een reactie van @WatchWalker Michel.
Hij had wat ik zocht en kon het voor een zeer zeer zeer schappelijke prijs overnemen.

Snelle en duidelijke communicatie, zeer prettig zaken doen !

1 like

Vandaag een Omega 1171 band aan Michel overgedragen. Wat een prettig forumlid is dat!

@WatchWalker; dankjewel voor de vlotte en gezellige transactie. Tot een volgende keer! :+1:

1 like

Inmiddels een tweede keer zaken gedaan met @WatchWalker. Wederom een vlotte en prettige transactie. Tot de volgende keer :+1:

1 like

Vandaag bij Michel een Speedmaster TINTIN gekocht. Zeer prettige ervaring met @watchwalker. Professioneel en gastvrij!

1 like

Seamaster via @watchwalker gekocht, horloge was in top staat, vlotte communicatie dus aanrader!

1 like

Orisā€™je verkocht aan @WatchWalker.
Hele prettige ervaring met deze HFerā€¦ :+1:
Snelle betaling, bericht bij ontvangst, helemaal zoals t heurt :smiley::ok_hand:
Tot de volgende Michel

1 like

Vandaag een verrassende, maar ontzettend leuke deal gedaan met @WatchWalker! :smile: :+1: Wat in eerste instantie een vrijblijvende ontmoeting om horloges van elkaar te passen zou worden, is aan het begin van de avond afgesloten met een hele mooie ruil. Onder het genot van een lekker stukje taart en een aantal kopjes koffie hebben we in het historische Leiden onze horloges door de handen laten glijden. Geen van beiden gingen we met lege handen naar huis! Al met al ben ik zeer tevreden over onze ontmoeting en de deal en daarom kan ik @WatchWalker warm aanbevelen! :blush: :+1:

1 like

Deze week een horloge overgenomen van @WatchWalker. Een snelle deal, snel verzonden, en een goed gevoel. Kortom een aanrader.

1 like

Heb de Hamilton PSR ledwatch overgenomen van Watchwalker. Goede prijs, snelle responds, degelijk verpakt en bovenal krijg je wat ie belooft! Absolute aanrader!

1 like

Leuke deal gedaan met @WatchWalker. Liefhebber pur sang. Heeft me een van mijn mooiste horloges afhandig gemaakt. :+1: Geen gezeur, allebei duidelijk vooraf & klaar.

Prachtige inruiler in nieuwstaat. Iets in mij zegt dat we vaker n horloge van elkaar gaan overnemen.

2 likes

Ik heb 3 bandjes verkocht aan @WatchWalker, snelle deal en betaling, een aanrader!

1 like